  • Data: 2011-02-10 13:41:32
    Temat: Re: Android
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Lelek@" <n...@n...pl> wrote in message news:ij02dc$crn$1@opal.futuro.pl...

    > "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote in
    > message news:iivmnj$f55$1@inews.gazeta.pl...

    > Ta Java to jeden wielki shit :-) Jak się operuje na strumieniach danych
    > binarnych to w kółko trzeba konwerować to co zwracają funkcje w byte
    > signed do signed int ale wymaskowywać je. Idiotyzm.
    >
    > Nie wiem, na razie działa z tym testem czy len jest 0 czy nie, twoich rad
    > nie umiem zastosować. Nie rozumiem jak mam deklarować ten sam bufor wiele
    > razy :-) Przeglądam od 10 dni już to co ludzie piszący w javie wyprawiają.
> [...]

    Sam się śmiejesz że Java to takie C ale nie rozumiesz, że robisz
    w tej Javie coś w stylu:

    char data[100]="abcedefghijklmnoprstuwz";
    char * buf = (char*)malloc(100);

    a potem robisz coś na kształt:

    buf = data;

    zamiast

    strcpy(buf, data);

    I dziwisz się, że nie masz tam tego, co zwróciło malloc(). Pomyśl chwilkę...