  • 51. Data: 2010-09-28 15:40:25
    Temat: Re: Analiza wypadku dla specjalistów od PORD
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 28.09.2010 09:15, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska"<t...@c...co> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i7q8rl$maq$...@n...dialog.net.pl...

    > a co to, ruscy maja monopol na trolejbusy?
    >
    > 3% transportu osobowego odbywa sie w tym miesie autobusami i trolejbusami
    > http://www.city-data.com/housing/houses-St.-Petersbu
    rg-Florida.html

    Przeczytaj co napisałem i spróbuj zrozumieć. Jeśli się nie uda, to jeszcze
    raz. I tak do skutku.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co

  • 52. Data: 2010-09-28 17:25:50
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > byles, widziale?
    > bo google zeznaje co innego
    > http://www.city-data.com/housing/houses-St.-Petersbu
    rg-Florida.html

    I co tam jest na temat ilości lini trolejbusowych? Bo albo ja
    ślepy jestem alby to nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 53. Data: 2010-09-28 17:52:38
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "morghul" <m...@t...pl> wrote:

    >ślepy jestem alby to nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

    Jakie kurde lodzie podwodne?
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 54. Data: 2010-09-28 20:15:10
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Jakie kurde lodzie podwodne?

    Tia...

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 55. Data: 2010-09-28 20:16:57
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Widzę że musze wyraźniej napisać. W ruskim mają trolejmusy a w
    amerykańskim nie mają - żeby nie było, tak twierdzi google. Wiec
    można założyć że skoro na filmie widać trolejbus to napeno nie
    jest to amerykański petersburg.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 56. Data: 2010-09-28 20:54:15
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 28 Sep 2010 22:16:57 +0200, morghul <m...@t...pl> wrote:

    > Widze ?e musze wyra 1/4 niej napisaae. W ruskim maj? trolejmusy a w
    > amerykanskim nie maj? - ?eby nie by?o, tak twierdzi google. Wiec
    > mo?na za?o?yae ?e skoro na filmie widaae trolejbus to napeno nie
    > jest to amerykanski petersburg.

    Kiepsko guglasz, w takim razie, wyguglanie "st petersburg florida
    trolley bus" szybko znajduje że mają co najmniej jedną linię
    trolejbusową :-)

    http://www.tripadvisor.com/GoListDetail-i2994-Taking
    _the_Trolley_in_St_Petersburg.html

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 57. Data: 2010-09-28 21:35:36
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

> [...]
    > florida
    > trolley bus" szybko znajduje że mają co najmniej jedną linię

    Może i kiepsko ale w podanym przez Ciebie linku piszą o tym:
    http://stpetetrolley.com/ a to wygląda na linię turystyczną a nie
    współczesny tabor jaki widać na filmie. Poza tym na stronie
    http://home.cc.umanitoba.ca/~wyatt/etb-systems.html nie ma słowa
    wzmianki o linii trolejbusowej w St. Petersburgu a jedynie w
    Petersburgu w Wirginii (zlikwidowana w 1926 roku). Tutaj też nic
    na temat nie ma
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolejbusy_na_%C5%9Bwie
    cie ale tu
    mamy tylko działające linie.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 58. Data: 2010-09-29 06:55:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > I co tam jest na temat ilości lini trolejbusowych?

    Means of transportation to work

    * Bus or trolley bus: 2,929 (3%)

  • 59. Data: 2010-09-29 08:07:20
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Przeczytaj niżej, pisałem co to za linia.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 60. Data: 2010-09-29 10:24:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Przeczytaj niżej, pisałem co to za linia.

    ale to bylo pozniej, znalazlem takie info i zalozylem, ze jednak jezdza