  • 1. Data: 2010-09-27 10:31:06
    Temat: Analiza wypadku dla specjalistów od PORD
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    http://www.liveleak.com/view?i=dfe_1285508972

    Zapraszam wszystkich znawców tematu do kolejnego flame'a

    Pozdrawiam,

    --
    ganda

  • 2. Data: 2010-09-27 10:38:44
    Temat: Re: Analiza wypadku dla specjalistów od PORD
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł Andziak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Zapraszam wszystkich znawców tematu do kolejnego flame'a

    ale co tu chcesz analizowac?
    przeciez wina motocyklisty jest ewidentna

    natomiast przerazajace jest to, ze nikt nie podszedl do lezacego i nie
    sprawdzil chociazby czy zyje

  • 3. Data: 2010-09-27 10:43:17
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 12:31:06 +0200, Paweł Andziak napisał(a):

    > http://www.liveleak.com/view?i=dfe_1285508972
    >
    > Zapraszam wszystkich znawców tematu do kolejnego flame'a

    Cieniutka prowokacja. Może na pl.misc.samochody ktoś by pojeździł po
    dawcach nerek, ale tutaj? Motong wpakował się na czerwonym, a pieszy
    znalazł się w złym miejscu i złym momencie.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 4. Data: 2010-09-27 10:44:58
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 12:38:44 +0200, szerszen napisał(a):

    > natomiast przerazajace jest to, ze nikt nie podszedl do lezacego i nie
    > sprawdzil chociazby czy zyje

    Też zwróciłem na to uwagę. Możliwe, że z bliska było oczywiste, że
    biedakowi nie można już pomoc.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2010-09-27 10:45:18
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > http://www.liveleak.com/view?i=dfe_1285508972
    >
    > Zapraszam wszystkich znawców tematu do kolejnego flame'a
    http://thedailyblender.blogspot.com/2010/09/car-bike
    -pedestrian-accident-caught-at.html
    Co tu analizowac, zobacz 21 sek nagrania. Dla pieszego jest juz zielone
    swiatlo.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 6. Data: 2010-09-27 10:50:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-27 12:38, Użytkownik szerszen napisał:

    > ale co tu chcesz analizowac?
    > przeciez wina motocyklisty jest ewidentna
    >
    > natomiast przerazajace jest to, ze nikt nie podszedl do lezacego i nie
    > sprawdzil chociazby czy zyje

    A co zwykłemu przechodniowi da informacja że leżący na pasch
    żyje lub nie ? Poza faktem że wieczorem w domu sie pochwali że
    widział. Nie potrafię udzielić skutecznej pomocy, nie jestem
    fachowcem od udzielania pomocy to nie ruszam aby nie zrobić
    leżącemu gorzej niż ma.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-09-27 10:50:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PrzemysławBernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Też zwróciłem na to uwagę. Możliwe, że z bliska było oczywiste, że
    > biedakowi nie można już pomoc.

    byc moze, choc raczej wydaje mi sie ze nie wiedzieli jak udzielic pomocy,
    lub bali sie konsekwencji jej zlego udzielenia, w koncu to stany

  • 8. Data: 2010-09-27 10:51:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PrzemysławBernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > a pieszy znalazł się w złym miejscu i złym momencie.

    najsmutniejsze jest to, ze jakby pieszy poczekal na zielone i wszedl na
    przejscie na zielonym, to by zyl

  • 9. Data: 2010-09-27 10:53:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie potrafię udzielić skutecznej pomocy, nie jestem
    > fachowcem od udzielania pomocy

    o tym miedzy wierszami wlasnie pisze, naprawde nie trzeba byc fachowcem aby
    komus zycie uratowac

  • 10. Data: 2010-09-27 10:53:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    szerszen napisał(a):
    > natomiast przerazajace jest to, ze nikt nie podszedl do lezacego i nie
    > sprawdzil chociazby czy zyje

    To hameryka. Za nieumiejetne sprawdzenie czy zyje, mozna isc do pierdla.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead