  • 61. Data: 2010-09-29 12:15:47
    Temat: Re: Analiza wypadku dla specjalistów od PORD
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > ale to bylo pozniej, znalazlem takie info i zalozylem, ze
    > jednak jezdza

    Dobra, walić to w końcu jakie to ma znacznie :)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 62. Data: 2010-09-29 12:59:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dobra, walić to w końcu jakie to ma znacznie :)

    cos w tym jest ;)

  • 63. Data: 2010-09-30 07:15:46
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ale to ironia akurat jest - on nie jest winny wyadku tylko jest jego
    ofiara - niezaleznei czy przelazl na czerwonym czy nie.

  • 64. Data: 2010-09-30 07:25:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i81df1$7c2$...@p...wsisiz.edu.pl...

    > ale to ironia akurat jest - on nie jest winny wyadku tylko jest jego
    > ofiara - niezaleznei czy przelazl na czerwonym czy nie.

    ale ja to wiem, twierdze jedynie, ze gdyby mu sie tak nie spieszylo, to by
    zyl