  • 1. Data: 2010-09-27 07:08:26
    Temat: Re: Specjalisci od SV1000
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Najpierw poszukaj kogos z SV-ka i porownaj.
    Bedziesz dopiero wtedy mial punkt odniesienia.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2010-09-27 07:39:27
    Temat: Specjalisci od SV1000
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Witam!

    Pytanie:

    Gdzie w PL urzeduja ludzie znajacy na wylot V-ki od Suzuki? Myslalem juz o
    JHS Racing, ale na wyspy mam daleko, zajade przy okazji a to nie predko.
    Moze w kraju tez jest ktos sprawdzony?

    A pytanie stad, ze...

    Zamienilem sie wczoraj na chwile na motocykle z kolega. Dawalem dobre moto a
    odebralem popsute:)) Nie, nie sypnal sie. Stwierdzil tylko przy oddawaniu,
    ze "strasznie zmulone, trzesie sie podejrzanie przy przyspieszaniu i
    zwiekszaniu obrotow do 4-5k rpm (potem OK), niechetnie sie wkreca". Kolega
    to posiadacz B12 i Busy, wiec przywyczajony do wiecej i szybciej, ale...

    Mnie tez kiedys uderzyla niechec do wkrecania sie i jakis wolny jak na 1000
    start ze swiatel. Wstawilem wtedy sprzet na hamownie podejrzewajac, ze moze
    sprzet jest dlubany, ale krzywe byly wzorcowe. Uznalem wtedy ze tak ma byc,
    driver dupa, jesli V-ka to sie trzesie itp. i zapomnialem o temacie do
    wczoraj. Moto w koncu jezdzi, nawet wyprzedza to i owo, warczy, trabi. Po
    wczorajszym porownalem krzywe mocy/momentu B12 i SV1000. Wygladaja podobnie,
    z tym ze B12 ozywa o 1k rpm wczesniej. Potem generuje juz podobny moment.
    Jednym slowem nic nie tlumaczy duzych roznic w pracy obydwu motorkow przy
    przyspieszaniu w ruchu drogowym.

    Przetrzasnalem fora i podejrzenie pada na... czujnik TPS (regulowalem
    latem -- teraz jest wedlug ksiazki), celowo zubozone mapy 3-4 biegu w celu
    spelnienia EURO3 (ale wtedy wszystkie SV mialyby to samo, a ludzie zazwyczaj
    chwala odejscie tego moto), synchro przepustnic (to moze byc to -- od
    miesiaca buduje narzedzie do synchronizacji), synchro drugiego zestawu
    przepustnic (tych sterowanych z ECU) albo blad Suzuki przy projektowaniu
    kosza sprzeglowego, jego zuzycie i wibracje. No jednym slowem niemal
    wszystko, czyli nic. Zanim zaczne grzebac, chcialbym sie skonsultowac z kims
    kumatym co na niejednej SV sie karnal.

    Pozdro

    Pawel
    SVSZ

  • 3. Data: 2010-09-27 08:23:48
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał
    > Najpierw poszukaj kogos z SV-ka i porownaj.
    > Bedziesz dopiero wtedy mial punkt odniesienia.

    No wiec wlasnie szukam -- mechanik z doswiadczeniem w V-kach od Suzi bedzie
    mial w zyciorysie kilkanascie(dziesiat) przygod z SV. Co wiecej, taki zyje z
    tego ze objezdza sprzety po robocie lub w trakcie. Jest wiec potencjalnie
    wartosciowym partnerem do rozmowy. Przecietny user ma doswiadczenia z jednym
    egzemplarzem, a dodatkowo wcale nie ma powodu pozyczac mi sprzeta zebym sie
    karnal i sobie laskawie porownal. A dodatkowo, jak na zlosc znam tylko
    takich z hajkami, B12 i innym 4-cylindrowym "badziewiem":))

    Pawel

  • 4. Data: 2010-09-27 10:11:01
    Od: Przemo_bdg <k...@p...onet.pl>

    On 27 Wrz, 10:23, "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl> wrote
    > No wiec wlasnie szukam
    >
    > Pawel

    Skąd jesteś?

  • 5. Data: 2010-09-27 10:31:07
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 27 Sep 2010 03:11:01 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Przemo_bdg
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Skąd jesteś?

    No wlasnie, ja jestem z Trojmiasta i moglbym sie omowic na jakies testy.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 6. Data: 2010-09-27 10:32:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-27, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > No wlasnie, ja jestem z Trojmiasta i moglbym sie omowic na jakies testy.

    Juz po powrocie? ;-) Jak tam bieg kontrolny wczoraj? Masz moze info jaki byl
    najlepszy czas?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-09-27 10:45:05
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-09-27 13:27, Kopyt pisze:
    > Cze!
    >
    > Użytkownik "Piotr Klimek" oraz "ktos podajacy sie za Przemo_bdg" napisali w
    > wiadomości

    > Jestem z okolic Wwy.

    Witka,
    odezwij się do mnie na priv. W sumie silnik mam ten sam, to można by to
    i owo porównać, a do Jabłonny chyba daleko nie masz.

    Pozdr
    DP
    TL-S

  • 8. Data: 2010-09-27 10:47:44
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 27 Sep 2010 13:27:18 +0200) ktos podajacy sie za Kopyt
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jestem z okolic Wwy. Czasem wypada mi jakas dalsza trasa sluzbowa, ale nic
    > sie w tym roku raczej nie kroi w terminie gwarantujacym znosna pogode. Moze
    > przy okazji jakichs torowych tematow... Mialem byc wczoraj w Nowodworze ale
    > ostatecznie nie dotarlem. Nastawiam sie jednak na pojawienie sie tam przy
    > next okazji.

    No widzisz, ja wczoraj bylem w Nowodworze i na brak mocy nie narzekalem. W
    sumie tor w Nowodworze faworyzuje mocne silniki, bo sa dlugie proste na
    ktorych mozna zakamuflowac troche braki w zakretach :)

  • 9. Data: 2010-09-27 10:54:22
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 27 Sep 2010 10:32:28 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Juz po powrocie? ;-) Jak tam bieg kontrolny wczoraj? Masz moze info jaki byl
    > najlepszy czas?

    Odpisalem Ci na priv:

    W biegu kontrolnym mialem 2:25 wiec slabiutko, ale juz bylem wykonczony a
    szczyt formy mialem jedna sesje wczesniej :)

    W wyscigu nie startowalismy. Podczas wyscigu byl jakis maly incydent, ale
    skonczylo sie tylko w stratach w sprzecie. Czasow nie znam. Byslimy zajeci
    mocowaniem motocykli na przyczepke (1,5h). A pozniej wracalismy do domu i
    w sumie do lozka polozylem sie o 3 nad ranem. Na koncu dopadl nas pech i
    Yamaha kolegi sie przewrocila na przyczepce, ale w sumie skonczylo sie na
    peknietym kierunkowskazie, wiec wypad uznaje za udany.

    Niestety odleglosc jest koszmarna i podroz autem z przyczepka to okolo 7
    godzin. Wiec powrot tego samego dnia to troche masakra. Nastepny wypad to
    dopieru na poczatku sezonu do Poznania.

  • 10. Data: 2010-09-27 10:57:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-27, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > W biegu kontrolnym mialem 2:25 wiec slabiutko, ale juz bylem wykonczony a
    > szczyt formy mialem jedna sesje wczesniej :)
    >
    > W wyscigu nie startowalismy. [...]
    2:25 miales w sesji z pomiarem czasu, a bieg kontrolny to wlasnie wyscig ;-)

    To i tak niezle jak na 1 raz :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200