  • 1. Data: 2010-09-27 11:25:53
    Temat: wersja nsr 125 sp
    Od: radeknsrsp <pimpek1995@_NOSPAM_interia.pl>

    witam wszystkich mam kłopot z uzyskaniem informacji na temat nsr
    prawdopodobnie wersja sport production odpalana ona jest nie na rozrusznik
    lecz na kopniaka czy mógłby ktos udzielić mi informacji o tej wersji z
    góry dziękuje;)

  • 2. Data: 2010-09-27 11:57:50
    Temat: Re: wersja nsr 125 sp
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Sep 2010 11:25:53 +0000 (UTC), radeknsrsp
    <pimpek1995@_NOSPAM_interia.pl> wrote:

> [...]
    >prawdopodobnie wersja sport production odpalana ona jest nie na rozrusznik
    >lecz na kopniaka czy mógłby ktos udzielić mi informacji o tej wersji z

    Jak podasz nr VIN to pewnie ktos Cie poratuje :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-09-27 14:33:30
    Od: radeknsrsp <pimpek1995@_NOSPAM_interia.pl>

    aha nom a ten numer jest na ramie czy jak?;)

  • 4. Data: 2010-09-27 14:46:21
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "radeknsrsp" <pimpek1995@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:04da7823dc31d9982f59242791149b28$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > aha nom a ten numer jest na ramie czy jak?;)

    PoZioM urzyTkoFnikuFff sCikAcZa rOsNiE jAk gSzYbKi pO mSzAfCe ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. dla tych, ktorym sie nie chce deszyfrowac kodu:
    poziom uzytkownikow sikacza rosnie jak grzybki po mzawce;)

  • 5. Data: 2010-09-27 16:59:43
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-27 13:25, radeknsrsp pisze:
> [...]
    >[ciach]

    prawdopodobnie wersja sport production odpalana ona jest nie na

    Z twojego zapytania to mogę tylko takiej informację udzielić ;)
    ---------------
    GSF 600N '00

  • 6. Data: 2010-09-27 19:11:02
    Od: radeknsrsp <pimpek1995@_NOSPAM_interia.pl>

    aha a to jakaś limitowana wersja silnik mocniejszy czy coś w tym stylu?
    nie mogę nigdzie znaleźć informacji na ten temat;(

  • 7. Data: 2010-09-27 21:12:25
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    radeknsrsp <pimpek1995@_NOSPAM_interia.pl> napisał(a):

    > aha a to jakaś limitowana wersja silnik mocniejszy czy coś w tym stylu?
    > nie mogę nigdzie znaleźć informacji na ten temat;(

    a nie jak tak to kupuj, kupuj kochanieńki w ciemno
    tylko pamiętaj ze nikasil drogi w naprawie jeżeli cylinder jest zatarty, bo
    moto za sportowe....

    pozdro
    asterix
    co kiedys kupil zatartą NSR 125..... i spłacał, spłacał....