  • 41. Data: 2010-09-27 19:38:11
    Temat: Re: Analiza wypadku dla specjalistów od PORD
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Kuczu pisze:

    > tak

    > A po co skoro sa tu ? :
    > http://thedailyblender.blogspot.com/2010/09/car-bike
    -pedestrian-accident-caught-at.html

    a ten link był podany.... (w ktorym poscie?) Bo nie w tym poczatkującym
    wątek. I troche trwało zanim sie dokopałem do tego gdzie był on podany
    po raz pierwszy bo czytam wg drzewa a nie czasu (i to na raty)
    Same omnibusy kuzwa, co ja tu robie?

    > Popusc sobie pasek Arni bo ci zylka peknie i bedzie zle :)

    sie nie martw o moją żyłke

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 42. Data: 2010-09-27 21:11:52
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2010-09-27 16:12, trud pisze:
    <ciach>
    > Oczywiście są tacy, co nie bacząc na zagrożenia niosą pomoc. Są też tacy,
    > co niosąc pomoc giną. Nie da się tego uregulować paragrafami.

    Niom, a sa tez tacy co maja mature i kursa niektore, i bohatersko
    rzucaja sie do pomocy i dobijaja pacjenta...

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 43. Data: 2010-09-27 21:14:45
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2010-09-27 12:45, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > Co tu analizowac, zobacz 21 sek nagrania. Dla pieszego jest juz zielone
    > swiatlo.

    No dooobra, ale jednak w 10 sekundzie wlazl na czerwonym...

    Musi byc powaznie? Łiii tam, to juz sobie pojde ;)

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 44. Data: 2010-09-27 22:23:07
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > ha, opis dosc dokładny wiec mozna mu wierzyc.
    > Ale zrodło niezgodnoscijest chyba tu:
    >
    > St. Petersburg, Florida, USA

    W ruskim St. Petersburgu mają trolejbusy a tym z USA nei mają

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 45. Data: 2010-09-28 06:30:59
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Żadne prawo czy przysięgi nie nakładają na lekarzy, ratowników, obowiązku
    > narażania własnego życia. Podczas udzielania pomocy poszkodowanym w
    > wypadkach drogowych często takie zagrożenie występuje i to bardzo duże.
    > Oczywiście są tacy, co nie bacząc na zagrożenia niosą pomoc. Są też tacy,
    > co niosąc pomoc giną. Nie da się tego uregulować paragrafami.
    Ale mowiles o czyms innym. Co innego nieudzielenie pomocy wynikajace z
    niemozliwosci jej udzielenia a co innego "odwrocenie sie plecami".
    To nawet na stomatologii kiedys tego uczyli.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 46. Data: 2010-09-28 06:33:51
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2010-09-27 15:13, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    >
    > Chlopie na jakim ty swiecie zyjesz, ze jeszcze wierzysz w takie bajki?
    > Nie na darmo nazywa sie te przysiege potocznie hipokrytesa
    Ale o co ci chodzi? Bo akurat pracuje w szpitalu i znam kilku lekarzy,
    oczywiscie jak wszedzie pomiedzy nimi znajdzie sie kilku kolkow ale reszta
    to normalni ludzie, ktorzy jesli zajdzie potrzeba umieja sie "zachowac".

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 47. Data: 2010-09-28 07:03:24
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Bartłomiej Kacprzak napisał(a):
    > "odwrocenie sie plecami".

    ja tam nie lubie sie plecami odwracac, ale moze KJ?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 48. Data: 2010-09-28 07:15:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <t...@c...co> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i7q8rl$maq$...@n...dialog.net.pl...

    > No proszę. Obecność trolejbusów w obu miastach też myląca.

    a co to, ruscy maja monopol na trolejbusy?

    3% transportu osobowego odbywa sie w tym miesie autobusami i trolejbusami
    http://www.city-data.com/housing/houses-St.-Petersbu
    rg-Florida.html

  • 49. Data: 2010-09-28 07:18:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > W ruskim St. Petersburgu mają trolejbusy a tym z USA nei mają

    byles, widziale?
    bo google zeznaje co innego

  • 50. Data: 2010-09-28 09:49:02
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-28 08:33, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Ale o co ci chodzi? Bo akurat pracuje w szpitalu i znam kilku lekarzy,
    > oczywiscie jak wszedzie pomiedzy nimi znajdzie sie kilku kolkow ale reszta
    > to normalni ludzie, ktorzy jesli zajdzie potrzeba umieja sie "zachowac".

    To ja mam niestety zupelnie inne doswiadczenia, nie mowie ze wszyscy sa
    zli, ale sa, moze mialem pecha i na takich trafialem
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy