eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAnaliza emisji spalinRe: Analiza emisji spalin
  • X-Received: by 2002:a81:61c6:: with SMTP id v189mr4926451ywb.145.1576834228509; Fri,
    20 Dec 2019 01:30:28 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:61c6:: with SMTP id v189mr4926451ywb.145.1576834228509; Fri,
    20 Dec 2019 01:30:28 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g89no10735612qtd.0!news-out.google.com!w29n
    i146qtc.0!nntp.google.com!g89no10735604qtd.0!postnews.google.com!google-groups.
    googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 20 Dec 2019 01:30:28 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com;
    posting-host=2405:6580:3240:0:c1e0:bf06:8a62:12b3;
    posting-account=FEL4ugoAAAAhsV05j1oygHxFWhKp9wAn
    NNTP-Posting-Host: 2405:6580:3240:0:c1e0:bf06:8a62:12b3
    References: <5df9db28$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <qte49d$kqr$1@gioia.aioe.org>
    <5dfc8840$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Analiza emisji spalin
    From: j...@j...org
    Injection-Date: Fri, 20 Dec 2019 09:30:28 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668643
    [ ukryj nagłówki ]

    On Friday, December 20, 2019 at 6:27:05 PM UTC+9, j...@j...org wrote:
    > On Friday, December 20, 2019 at 5:37:23 PM UTC+9, Tomasz Pyra wrote:
    > > W dniu 2019-12-18 o 22:04, Poldek pisze:
    > >
    > > > Prywatni busiarze wycinają DPFy z busów posiadających Euro 5-6.
    > > > Jakim trzeba być człowiekiem, żeby zrobić coś takiego?
    > >
    > > Stare i zużyte silniki diesla (głównie chodzi o wyeksploatowany układ
    > > wtryskowy) generują bardzo duże ilości sadzy.
    > > Tak duże że DPF szybko zatyka się powstałym w procesie wypalania popiołem.
    > >
    > > W sprawnym silniku cały taki cykl zapchania DPF trwałby setki tysięcy
    > > kilometrów.
    > > W trupie trwa kilkanaście, max kilkadziesiąt tysięcy.
    > >
    > > Dlatego w niesprawnym dieslu, czyszczenie (czy nawet wymiana) DPF pomaga
    > > tylko na chwilę.
    > >
    > > A ponieważ ceny regeneracji układu wtryskowego są wysokie, do tego to
    > > nie jest powszechna wiedza, że przyczyną zapychania się DPF jest
    > > zazwyczaj problem z układem wtryskowym, to taki właściciel wycina DPF i
    > > tak jeździ.
    > > Oczywiście dymiąc i robiąc syf.
    >
    >
    > I co na to miłościwie panujący rząd? "Niech będą pochwaleni ci, którzy wycinają
    filtry DPF, niech Polacy umierają na raka":
    >
    > https://www.bankier.pl/moto/rzad-bierze-sie-za-emisj
    e-spalin-nowe-wymogi-na-stacjach-kontroli-pojazdow-2
    522/
    >
    > Nie będzie kary za wycięcie DPF-u. Posłowie odrzucili projekt przepisów
    >
    > Propozycja nowelizacji nie wejdzie jednak w życie. Sejm odrzucił ją w pierwszym
    czytaniu
    > - głównie głosami posłów Prawa i Sprawiedliwości.

    Poprawka linki:

    https://moto.wp.pl/nie-bedzie-kary-za-wyciecie-dpf-u
    -poslowie-odrzucili-projekt-przepisow-63200482996199
    69a

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: