  • Data: 2019-12-18 20:38:03
    Temat: Re: Analiza emisji spalin
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 01:54:18 UTC-6 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
    > W sumie żadnych przełomowych wniosków nie wyciągnęli - samochody po
    > Krakowie jeżdżą znacznie nowsze niż wynika z rejestrów, oraz syf leci ze
    > starych diesli.
    >
    > Jakby ktoś znalazł pełen raport (a nie tylko opracowanie), to chętnie
    > bym poczytał.
    >

    > https://smoglab.pl/wreszcie-wiemy-ktore-auta-truja-n
    as-najbardziej-skrot-raportu/

    Tez bym poczytal bo ten raport to stek durnot.

    Jak oni zanalizowali ze TEN konkretny golf ma tylko euro3 i kopci w takim stopniu a
    ten pasek ma euro5 i kopci mniej?

    Lidary z odczytywarkami vinow mieli czy latali z notatnikiem i przenosnym
    analizatorem spalin i notowali ile kto przejechal kilometrow?

    Wrecz na usta mi sie cisnie: Klamstwa fabrykowane za publiczne pieniadze.

    Bo wniosek moze i prawdziwy, a tak naprawde tylko zgodny z oczekiwaniami publiki lub
    wladcow, ale sfabrykowany z jakichs drugich czy trzecich pochodnych.