eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAmsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowychRe: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecn
    gs!feeder.ecngs.de!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <e...@g...com>
    <5e0902a2$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5e09116c$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rslpxfs1fed5.1hmxtwsh6xgxg$.dlg@40tude.net>
    <5e098601$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e098700$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a0966$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a117f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a2da9$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a30e9$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0c66b1$1$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0c9075$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <quun23$e4p$1@dont-email.me>
    <5e12e12e$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <quv0gf$t2v$1@dont-email.me>
    <5e1309e5$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <quvt2r$ejp$1@dont-email.me>
    <5e1379ca$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5e138d5a$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 6 Jan 2020 21:40:42 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.3.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 122
    Message-ID: <5e139b4a$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1578343242 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17359 83.142.196.21:62147
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669631
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 06.01.2020 o 21:20, s...@g...com pisze:

    >> Wiele miast zazdrości.
    >>
    >
    > No moze wroclaw zazdrosci. Albo krakow. Ale to jak zazdrosc paraplegika do
    gluchoniemego.

    I Łódź i w zasadzie każde większe miasto nie zrównane z ziemią w czasie
    wojny.


    >> No jak nie, jak przed chwilą chwalono szerokie dwupasmówki.
    >>
    >
    > Chwalono ze sa, zamiast krajowki, czy ulicy w miescie. Ale jako srodek do
    odkorkowania juz zakorkowanej wawy to tak srednio.

    No tu się zgadzam. Przedpiscy pisali, że fajne.


    >> Aha - a ty skąd dokąd byś zaplanował i dlaczego?
    >>
    >
    > W wawie?
    > Po pierwsze wawa jest zaprojektowana zle i bez rozgrzebania jej mocno naprawic sie
    tego nie da.

    Co kończy sprawę:P

    > Ale jakbym mial poprawic to bym dodal laczniki:
    > zabraniecka-wiatraczna
    > zabraniecka strazacka i dalej do dwojki
    > 79-ke byl polaczyl z zwirki i wigury.
    > Wszelkiej masci lady i dawidy bym podpial pod S2
    > Lopuszanska/79 bym pociagnal do powstancow slaskich.

    Chyba większość tego planują.

    > Wiekszosc skrzyzowan powinna zostac zmieniona w bezkolizyjne.

    No to tu jest pewien problem. Miasto. Zresztą - większość skrzyżowań na
    trasie AK, Siekierkowskiej, Alejach na odcinku od zachodnigo itp jest
    bezkolizyjna i nic to nie daje, bo gdzieś zjechać trzeba a tam... korek.

    > Do tego wiecej przejsc podziemnych czy na estakadach. Wiem ze to juz nie modne ale
    jednak skuteczne.

    No właśnie średnio...

    > Na arteriach w rodzaju grojeckiej to wlasnie przejscia generuja korki.

    Nie przejścia a skrzyżowania. Przejścia są dodatkiem do skrzyżowań.

    >> Nie wiem gdzie mieszkasz i pracujesz, ale mi google podpowiada trzy.
    >>
    >
    > I jak jedziesz to masz srednia 60km/h? No moze chociaz 40?

    Chyba żartujesz. Przecież pisałem, że ile byś tego nie nasrał to zawsze
    się zakorkuje. W szczycie to wybieram albo moto, albo metro.

    > Ja wiem ze mozesz jechac nawet 10 alternatywami ale kazada bedzie powolna.

    Dokładnie tak właśnie będzie.

    > Dajmy na to centrum - slask. Kiedys tylko raszyn, dzis w sumie tylko jerozolimskie.

    Jak - a S8 i A2, Żwirki, Krakowska?

    > Inny wariant:
    > mordor - targowek. Niby masz wybor ale kazda trasa albo zakorkowana albo musial bys
    nadlozyc 2x tyle zeby ekspresowka jakas dojechac.

    No przecież piszę, że jak będziesz miał 5 to też bedzie zakorkowana.

    > Podobnie mordor - ursus. sprawnej drogi brak.

    Mordor to akurat rak. Mordor ursus to bym pociągiem proponował;)

    > Jak patrze na prognozy guglowe to srednia predkosc to od 20 do 30km/h

    No a czego oczekujesz, jak wszyscy jadą z białołęki na mordor?

    > Jak se poklikalem dla slaska to te srednie sa konkretnie wyzsze. pi*ko 30-50km/h

    Byłem ostatnio i jakoś tak nie bardzo.

    > Jaka widze fundamentalna roznice miedzy wawa a slaskiem:
    > Na slasku albo masz duzo alternatyw wiec i rozgrzebanie jednej nie zabija calego
    dojazdu albo droga ktora jedziesz jest bezkolizyjna albo skrzyzowania rzadkie.

    Na Śląsku masz kilka(naście) centrów. I to jest różnica. A w Warszawie
    przez długi czas wszyscy kupowali mieszkania na Białołęce i jechali do
    roboty w mordorze zastanawiając się gdzie ci wszyscy ludzie jadą:P

    > W wawie co chwila swiatla, bo ruch sie krzyzuje a do tego pomieszany jest z ruchem
    pieszym.

    Jak chcesz więcej tras... to będzie więcej skrzyżowań.

    > Na ruch pieszy pomoc mogly by przejscia podziemne, ale to sie ostatnio ludziom nie
    podoba...

    I słusznie.

    >> No a gdzie mają kierować obwodnice jak nie poza centrum. A że arterie
    >> zakorkowane? No to już nie wina obwodnicy.
    >>
    >>
    >
    > Arterie w wawie zakorkowane bo koncza sie swiatlami albo skrzyzowaniem.

    Bo to artetie a nie autostrady.

    > Przerobienie tego na bezkolizyjne rozprowadzenie ruchu pomoglo by mocno.

    Po pierwsze nie bardzo, bo mamy bezkoliztyjne i stoją, po drugie to
    wymaga miejsca - sporo miejsca.

    > Tyle ze to pomoze moze na 10-15%. Sporo wiecej pomoglo by rozprowadzenie tego ruchu
    po calym miescie a nie kiszenie calosci aktywnosci w centrum, mordorze i paru
    dodatkowych punktach.

    O - tu masz właśnie różnicę między Warszawą a Śląskiem.

    > I tu pole do popisu dla firm. Nie cisnac sie w te gorace punkty. Ale zeby to sie
    udalo to trzeba inwestycje i infrastrukture oferowac poza tymi goracymi punktami. A
    to juz domena miasta.

    Znaczy czego konkretnie brakuje?

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: