eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAmsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowychRe: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
  • Data: 2020-01-06 21:40:42
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 06.01.2020 o 21:20, s...@g...com pisze:

    >> Wiele miast zazdrości.
    >>
    >
    > No moze wroclaw zazdrosci. Albo krakow. Ale to jak zazdrosc paraplegika do
    gluchoniemego.

    I Łódź i w zasadzie każde większe miasto nie zrównane z ziemią w czasie
    wojny.


    >> No jak nie, jak przed chwilą chwalono szerokie dwupasmówki.
    >>
    >
    > Chwalono ze sa, zamiast krajowki, czy ulicy w miescie. Ale jako srodek do
    odkorkowania juz zakorkowanej wawy to tak srednio.

    No tu się zgadzam. Przedpiscy pisali, że fajne.


    >> Aha - a ty skąd dokąd byś zaplanował i dlaczego?
    >>
    >
    > W wawie?
    > Po pierwsze wawa jest zaprojektowana zle i bez rozgrzebania jej mocno naprawic sie
    tego nie da.

    Co kończy sprawę:P

    > Ale jakbym mial poprawic to bym dodal laczniki:
    > zabraniecka-wiatraczna
    > zabraniecka strazacka i dalej do dwojki
    > 79-ke byl polaczyl z zwirki i wigury.
    > Wszelkiej masci lady i dawidy bym podpial pod S2
    > Lopuszanska/79 bym pociagnal do powstancow slaskich.

    Chyba większość tego planują.

    > Wiekszosc skrzyzowan powinna zostac zmieniona w bezkolizyjne.

    No to tu jest pewien problem. Miasto. Zresztą - większość skrzyżowań na
    trasie AK, Siekierkowskiej, Alejach na odcinku od zachodnigo itp jest
    bezkolizyjna i nic to nie daje, bo gdzieś zjechać trzeba a tam... korek.

    > Do tego wiecej przejsc podziemnych czy na estakadach. Wiem ze to juz nie modne ale
    jednak skuteczne.

    No właśnie średnio...

    > Na arteriach w rodzaju grojeckiej to wlasnie przejscia generuja korki.

    Nie przejścia a skrzyżowania. Przejścia są dodatkiem do skrzyżowań.

    >> Nie wiem gdzie mieszkasz i pracujesz, ale mi google podpowiada trzy.
    >>
    >
    > I jak jedziesz to masz srednia 60km/h? No moze chociaz 40?

    Chyba żartujesz. Przecież pisałem, że ile byś tego nie nasrał to zawsze
    się zakorkuje. W szczycie to wybieram albo moto, albo metro.

    > Ja wiem ze mozesz jechac nawet 10 alternatywami ale kazada bedzie powolna.

    Dokładnie tak właśnie będzie.

    > Dajmy na to centrum - slask. Kiedys tylko raszyn, dzis w sumie tylko jerozolimskie.

    Jak - a S8 i A2, Żwirki, Krakowska?

    > Inny wariant:
    > mordor - targowek. Niby masz wybor ale kazda trasa albo zakorkowana albo musial bys
    nadlozyc 2x tyle zeby ekspresowka jakas dojechac.

    No przecież piszę, że jak będziesz miał 5 to też bedzie zakorkowana.

    > Podobnie mordor - ursus. sprawnej drogi brak.

    Mordor to akurat rak. Mordor ursus to bym pociągiem proponował;)

    > Jak patrze na prognozy guglowe to srednia predkosc to od 20 do 30km/h

    No a czego oczekujesz, jak wszyscy jadą z białołęki na mordor?

    > Jak se poklikalem dla slaska to te srednie sa konkretnie wyzsze. pi*ko 30-50km/h

    Byłem ostatnio i jakoś tak nie bardzo.

    > Jaka widze fundamentalna roznice miedzy wawa a slaskiem:
    > Na slasku albo masz duzo alternatyw wiec i rozgrzebanie jednej nie zabija calego
    dojazdu albo droga ktora jedziesz jest bezkolizyjna albo skrzyzowania rzadkie.

    Na Śląsku masz kilka(naście) centrów. I to jest różnica. A w Warszawie
    przez długi czas wszyscy kupowali mieszkania na Białołęce i jechali do
    roboty w mordorze zastanawiając się gdzie ci wszyscy ludzie jadą:P

    > W wawie co chwila swiatla, bo ruch sie krzyzuje a do tego pomieszany jest z ruchem
    pieszym.

    Jak chcesz więcej tras... to będzie więcej skrzyżowań.

    > Na ruch pieszy pomoc mogly by przejscia podziemne, ale to sie ostatnio ludziom nie
    podoba...

    I słusznie.

    >> No a gdzie mają kierować obwodnice jak nie poza centrum. A że arterie
    >> zakorkowane? No to już nie wina obwodnicy.
    >>
    >>
    >
    > Arterie w wawie zakorkowane bo koncza sie swiatlami albo skrzyzowaniem.

    Bo to artetie a nie autostrady.

    > Przerobienie tego na bezkolizyjne rozprowadzenie ruchu pomoglo by mocno.

    Po pierwsze nie bardzo, bo mamy bezkoliztyjne i stoją, po drugie to
    wymaga miejsca - sporo miejsca.

    > Tyle ze to pomoze moze na 10-15%. Sporo wiecej pomoglo by rozprowadzenie tego ruchu
    po calym miescie a nie kiszenie calosci aktywnosci w centrum, mordorze i paru
    dodatkowych punktach.

    O - tu masz właśnie różnicę między Warszawą a Śląskiem.

    > I tu pole do popisu dla firm. Nie cisnac sie w te gorace punkty. Ale zeby to sie
    udalo to trzeba inwestycje i infrastrukture oferowac poza tymi goracymi punktami. A
    to juz domena miasta.

    Znaczy czego konkretnie brakuje?

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: