-
Data: 2020-01-06 21:40:42
Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 06.01.2020 o 21:20, s...@g...com pisze:
>> Wiele miast zazdrości.
>>
>
> No moze wroclaw zazdrosci. Albo krakow. Ale to jak zazdrosc paraplegika do
gluchoniemego.
I Łódź i w zasadzie każde większe miasto nie zrównane z ziemią w czasie
wojny.
>> No jak nie, jak przed chwilą chwalono szerokie dwupasmówki.
>>
>
> Chwalono ze sa, zamiast krajowki, czy ulicy w miescie. Ale jako srodek do
odkorkowania juz zakorkowanej wawy to tak srednio.
No tu się zgadzam. Przedpiscy pisali, że fajne.
>> Aha - a ty skąd dokąd byś zaplanował i dlaczego?
>>
>
> W wawie?
> Po pierwsze wawa jest zaprojektowana zle i bez rozgrzebania jej mocno naprawic sie
tego nie da.
Co kończy sprawę:P
> Ale jakbym mial poprawic to bym dodal laczniki:
> zabraniecka-wiatraczna
> zabraniecka strazacka i dalej do dwojki
> 79-ke byl polaczyl z zwirki i wigury.
> Wszelkiej masci lady i dawidy bym podpial pod S2
> Lopuszanska/79 bym pociagnal do powstancow slaskich.
Chyba większość tego planują.
> Wiekszosc skrzyzowan powinna zostac zmieniona w bezkolizyjne.
No to tu jest pewien problem. Miasto. Zresztą - większość skrzyżowań na
trasie AK, Siekierkowskiej, Alejach na odcinku od zachodnigo itp jest
bezkolizyjna i nic to nie daje, bo gdzieś zjechać trzeba a tam... korek.
> Do tego wiecej przejsc podziemnych czy na estakadach. Wiem ze to juz nie modne ale
jednak skuteczne.
No właśnie średnio...
> Na arteriach w rodzaju grojeckiej to wlasnie przejscia generuja korki.
Nie przejścia a skrzyżowania. Przejścia są dodatkiem do skrzyżowań.
>> Nie wiem gdzie mieszkasz i pracujesz, ale mi google podpowiada trzy.
>>
>
> I jak jedziesz to masz srednia 60km/h? No moze chociaz 40?
Chyba żartujesz. Przecież pisałem, że ile byś tego nie nasrał to zawsze
się zakorkuje. W szczycie to wybieram albo moto, albo metro.
> Ja wiem ze mozesz jechac nawet 10 alternatywami ale kazada bedzie powolna.
Dokładnie tak właśnie będzie.
> Dajmy na to centrum - slask. Kiedys tylko raszyn, dzis w sumie tylko jerozolimskie.
Jak - a S8 i A2, Żwirki, Krakowska?
> Inny wariant:
> mordor - targowek. Niby masz wybor ale kazda trasa albo zakorkowana albo musial bys
nadlozyc 2x tyle zeby ekspresowka jakas dojechac.
No przecież piszę, że jak będziesz miał 5 to też bedzie zakorkowana.
> Podobnie mordor - ursus. sprawnej drogi brak.
Mordor to akurat rak. Mordor ursus to bym pociągiem proponował;)
> Jak patrze na prognozy guglowe to srednia predkosc to od 20 do 30km/h
No a czego oczekujesz, jak wszyscy jadą z białołęki na mordor?
> Jak se poklikalem dla slaska to te srednie sa konkretnie wyzsze. pi*ko 30-50km/h
Byłem ostatnio i jakoś tak nie bardzo.
> Jaka widze fundamentalna roznice miedzy wawa a slaskiem:
> Na slasku albo masz duzo alternatyw wiec i rozgrzebanie jednej nie zabija calego
dojazdu albo droga ktora jedziesz jest bezkolizyjna albo skrzyzowania rzadkie.
Na Śląsku masz kilka(naście) centrów. I to jest różnica. A w Warszawie
przez długi czas wszyscy kupowali mieszkania na Białołęce i jechali do
roboty w mordorze zastanawiając się gdzie ci wszyscy ludzie jadą:P
> W wawie co chwila swiatla, bo ruch sie krzyzuje a do tego pomieszany jest z ruchem
pieszym.
Jak chcesz więcej tras... to będzie więcej skrzyżowań.
> Na ruch pieszy pomoc mogly by przejscia podziemne, ale to sie ostatnio ludziom nie
podoba...
I słusznie.
>> No a gdzie mają kierować obwodnice jak nie poza centrum. A że arterie
>> zakorkowane? No to już nie wina obwodnicy.
>>
>>
>
> Arterie w wawie zakorkowane bo koncza sie swiatlami albo skrzyzowaniem.
Bo to artetie a nie autostrady.
> Przerobienie tego na bezkolizyjne rozprowadzenie ruchu pomoglo by mocno.
Po pierwsze nie bardzo, bo mamy bezkoliztyjne i stoją, po drugie to
wymaga miejsca - sporo miejsca.
> Tyle ze to pomoze moze na 10-15%. Sporo wiecej pomoglo by rozprowadzenie tego ruchu
po calym miescie a nie kiszenie calosci aktywnosci w centrum, mordorze i paru
dodatkowych punktach.
O - tu masz właśnie różnicę między Warszawą a Śląskiem.
> I tu pole do popisu dla firm. Nie cisnac sie w te gorace punkty. Ale zeby to sie
udalo to trzeba inwestycje i infrastrukture oferowac poza tymi goracymi punktami. A
to juz domena miasta.
Znaczy czego konkretnie brakuje?
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.20 23:19 s...@g...com
- 06.01.20 23:34 ąćęłńóśźż
- 06.01.20 23:53 ąćęłńóśźż
- 06.01.20 23:56 ąćęłńóśźż
- 06.01.20 23:58 Shrek
- 07.01.20 00:36 s...@g...com
- 07.01.20 02:14 j...@j...org
- 07.01.20 02:24 J.F.
- 07.01.20 04:30 Zenek Kapelinder
- 07.01.20 05:16 j...@j...org
- 07.01.20 05:59 Budzik
- 07.01.20 07:10 Shrek
- 07.01.20 10:45 J.F.
- 07.01.20 14:03 J.F.
- 07.01.20 14:25 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=