eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAmsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowychRe: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
  • X-Received: by 2002:a25:ca8e:: with SMTP id a136mr74719925ybg.505.1578342042789; Mon,
    06 Jan 2020 12:20:42 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:ca8e:: with SMTP id a136mr74719925ybg.505.1578342042789; Mon,
    06 Jan 2020 12:20:42 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g89no6700447qtd.0!news-out.google.com!w29ni
    20qtc.0!nntp.google.com!g89no6700439qtd.0!postnews.google.com!google-groups.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 6 Jan 2020 12:20:42 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5e138d5a$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <e...@g...com>
    <5e08fd71$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <q96itl24d3s2.1lacz1dshkwfm$.dlg@40tude.net>
    <5e0902a2$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5e09116c$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rslpxfs1fed5.1hmxtwsh6xgxg$.dlg@40tude.net>
    <5e098601$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e098700$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a0966$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a117f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a2da9$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0a30e9$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0c66b1$1$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0c9075$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <quun23$e4p$1@dont-email.me>
    <5e12e12e$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <quv0gf$t2v$1@dont-email.me>
    <5e1309e5$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <quvt2r$ejp$1@dont-email.me>
    <5e1379ca$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5e138d5a$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Mon, 06 Jan 2020 20:20:43 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669630
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 13:42:35 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:
    > W dniu 06.01.2020 o 19:33, s...@g...com pisze:
    >
    > >> No dobra - ale w Warszawie masz naprawdę niezły układ drogowy
    > >
    > > No nie bardzo.
    >
    > Wiele miast zazdrości.
    >

    No moze wroclaw zazdrosci. Albo krakow. Ale to jak zazdrosc paraplegika do
    gluchoniemego.

    > >> - szerokie
    > >> ulice,
    > >
    > > nieistotne zbytnio.
    >
    > No jak nie, jak przed chwilą chwalono szerokie dwupasmówki.
    >

    Chwalono ze sa, zamiast krajowki, czy ulicy w miescie. Ale jako srodek do
    odkorkowania juz zakorkowanej wawy to tak srednio.

    > >> dość gęstą siatkę dwupasmówek, obecnie już obwodnicę (i to w
    > >> standardzie autostradowym)
    > >
    > > Ale to drogi ktore zaprojektowano z dupy do dupy.
    >
    > Aha - a ty skąd dokąd byś zaplanował i dlaczego?
    >

    W wawie?
    Po pierwsze wawa jest zaprojektowana zle i bez rozgrzebania jej mocno naprawic sie
    tego nie da.
    Ale jakbym mial poprawic to bym dodal laczniki:
    zabraniecka-wiatraczna
    zabraniecka strazacka i dalej do dwojki
    79-ke byl polaczyl z zwirki i wigury.
    Wszelkiej masci lady i dawidy bym podpial pod S2
    Lopuszanska/79 bym pociagnal do powstancow slaskich.

    Wiekszosc skrzyzowan powinna zostac zmieniona w bezkolizyjne.

    Do tego wiecej przejsc podziemnych czy na estakadach. Wiem ze to juz nie modne ale
    jednak skuteczne.

    Na arteriach w rodzaju grojeckiej to wlasnie przejscia generuja korki.

    > > Primo: W wawie jak wracasz do domu z roboty to masz do wyboru zazwyczaj jedna
    arterie.
    >
    > Nie wiem gdzie mieszkasz i pracujesz, ale mi google podpowiada trzy.
    >

    I jak jedziesz to masz srednia 60km/h? No moze chociaz 40?
    Ja wiem ze mozesz jechac nawet 10 alternatywami ale kazada bedzie powolna.

    Dajmy na to centrum - slask. Kiedys tylko raszyn, dzis w sumie tylko jerozolimskie.

    Alternatywnie, centrum - piaseczno. Pulawska, no od biedy s79 ale i tak szybciej nie
    bedzie.

    Inny wariant:
    mordor - targowek. Niby masz wybor ale kazda trasa albo zakorkowana albo musial bys
    nadlozyc 2x tyle zeby ekspresowka jakas dojechac.

    Podobnie mordor - ursus. sprawnej drogi brak.

    Jak patrze na prognozy guglowe to srednia predkosc to od 20 do 30km/h

    Jak se poklikalem dla slaska to te srednie sa konkretnie wyzsze. pi*ko 30-50km/h


    Jaka widze fundamentalna roznice miedzy wawa a slaskiem:
    Na slasku albo masz duzo alternatyw wiec i rozgrzebanie jednej nie zabija calego
    dojazdu albo droga ktora jedziesz jest bezkolizyjna albo skrzyzowania rzadkie.

    W wawie co chwila swiatla, bo ruch sie krzyzuje a do tego pomieszany jest z ruchem
    pieszym.

    Ostatnio sie poprawilo bo sporo tranzytu sie dalo wypchnac z miasta na obwodnice ale
    to tylko troche poprawia sytuacje.

    Na ruch pieszy pomoc mogly by przejscia podziemne, ale to sie ostatnio ludziom nie
    podoba...


    > > Problemem wawy jest wlasnie to ze nie ma wyboru a te obwodnice co sa to albo
    kieruja ruch na te zakorkowane arterie albo prowadza do miejsc bardzo specyficznych
    (autostrada).
    >
    > No a gdzie mają kierować obwodnice jak nie poza centrum. A że arterie
    > zakorkowane? No to już nie wina obwodnicy.
    >
    >

    Arterie w wawie zakorkowane bo koncza sie swiatlami albo skrzyzowaniem.

    Przerobienie tego na bezkolizyjne rozprowadzenie ruchu pomoglo by mocno.

    Tyle ze to pomoze moze na 10-15%. Sporo wiecej pomoglo by rozprowadzenie tego ruchu
    po calym miescie a nie kiszenie calosci aktywnosci w centrum, mordorze i paru
    dodatkowych punktach.

    I tu pole do popisu dla firm. Nie cisnac sie w te gorace punkty. Ale zeby to sie
    udalo to trzeba inwestycje i infrastrukture oferowac poza tymi goracymi punktami. A
    to juz domena miasta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: