-
X-Received: by 2002:a25:bb51:: with SMTP id b17mr71168127ybk.198.1578335611839; Mon,
06 Jan 2020 10:33:31 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:bb51:: with SMTP id b17mr71168127ybk.198.1578335611839; Mon,
06 Jan 2020 10:33:31 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g89no6451841qtd.0!news-out.google.com!w29ni
13qtc.0!nntp.google.com!g89no6451833qtd.0!postnews.google.com!google-groups.goo
glegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 6 Jan 2020 10:33:31 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5e1379ca$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <e...@g...com>
<5e08a030$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<5e08f443$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5e08fd71$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<q96itl24d3s2.1lacz1dshkwfm$.dlg@40tude.net>
<5e0902a2$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5e09116c$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<1rslpxfs1fed5.1hmxtwsh6xgxg$.dlg@40tude.net>
<5e098601$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<5e098700$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a0966$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a117f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a2da9$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a30e9$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0c66b1$1$552$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0c9075$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <quun23$e4p$1@dont-email.me>
<5e12e12e$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <quv0gf$t2v$1@dont-email.me>
<5e1309e5$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <quvt2r$ejp$1@dont-email.me>
<5e1379ca$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
From: s...@g...com
Injection-Date: Mon, 06 Jan 2020 18:33:32 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669624
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 12:17:49 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:
> W dniu 06.01.2020 o 19:08, ddddddddddddd pisze:
>
> > to jak wytłumaczyć że teoretycznie większy powierzchniowo Edynburg (i z
> > mniejszym zaludnieniem) ma większe korki? Obstawiam że ruch w Glasgow
> > jest zbliżony do Warszawskiego, jednak połączenia lepsze (choć są też
> > wąskie gardła)
> > Glasgow z satelitami porównałbym raczej do Górnego Śląska - takie
> > satelity jak Warszawa to ma i Edynburg
>
> No dobra - ale w Warszawie masz naprawdę niezły układ drogowy
No nie bardzo.
> - szerokie
> ulice,
nieistotne zbytnio.
> dość gęstą siatkę dwupasmówek, obecnie już obwodnicę (i to w
> standardzie autostradowym)
Ale to drogi ktore zaprojektowano z dupy do dupy.
> i co - dalej korki. Niestety wychodzi na to,
> że prawdą jest, że ile byś nie zbudował to zawsze chętnych będzie za dużo.
>
Mylne wnioski z blednych przeslanek.
Primo: W wawie jak wracasz do domu z roboty to masz do wyboru zazwyczaj jedna
arterie. Jak wybierzesz alternatywna to znaczy ze wbijasz sie w kolejna jedyna
arterie i potem ewentualnie objezdzasz miasto obwodnica.
Problemem wawy jest wlasnie to ze nie ma wyboru a te obwodnice co sa to albo kieruja
ruch na te zakorkowane arterie albo prowadza do miejsc bardzo specyficznych
(autostrada).
Jak sobie zobaczysz gorny slask to ogarniesz ze tam mimo zaniedban jest sporo lepiej.
Jak jezdzilem do roboty do katowic to mialem dobre 3-4 opcje ktore byly bardzo
podobne czasowo ale zupelnie innymi drogami prowadzily. Jak mi chorzowska rozkopali
to jechalem autostrada, jak mi sie autostrada nie podobala to se przez rude jechalem.
I 35km robilem w 30-40minut.
Dzien w dzien, tydzien w tydzien.
Korek sie pojawial tylko jak rozgrzebali droga a ja sie nie pokapowalem.
No i potem "nowoczesne" projektowanie sie pojawilo i jakis cwok wdupil rondo na
wylocie z autostrady przy rokitnicy. Ale nawet to nie bylo w stanie zabic
poniemieckiego ukladu drog. W czasie szczytu trzeba bylo po prostu nie wjezdzac na
droge miedzy grzybowicami a wieszowa.
Wniosek z tego jest jeden: Jak sie gowniano planuje to potem sie z tego wyplatac nie
da.
Chocbys nie wiem ile pasow dolozyl albo ile obwodnic dodal to jak sie korkuje bo
wezel jest zly to nie wyplaczesz. No chyba ze miliardy wlozysz i rozgrzebiesz
kompleksowo.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.20 20:41 Shrek
- 06.01.20 21:02 RadoslawF
- 06.01.20 21:04 RadoslawF
- 06.01.20 21:19 J.F.
- 06.01.20 21:20 s...@g...com
- 06.01.20 21:40 Shrek
- 06.01.20 23:19 s...@g...com
- 06.01.20 23:34 ąćęłńóśźż
- 06.01.20 23:53 ąćęłńóśźż
- 06.01.20 23:56 ąćęłńóśźż
- 06.01.20 23:58 Shrek
- 07.01.20 00:36 s...@g...com
- 07.01.20 02:14 j...@j...org
- 07.01.20 02:24 J.F.
- 07.01.20 04:30 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]