  • Data: 2020-01-06 19:33:31
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 12:17:49 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:

    > No dobra - ale w Warszawie masz naprawdę niezły układ drogowy

    No nie bardzo.

    > - szerokie
    > ulice,

    nieistotne zbytnio.

    > dość gęstą siatkę dwupasmówek, obecnie już obwodnicę (i to w
    > standardzie autostradowym)

    Ale to drogi ktore zaprojektowano z dupy do dupy.

    > i co - dalej korki. Niestety wychodzi na to,
    > że prawdą jest, że ile byś nie zbudował to zawsze chętnych będzie za dużo.

    Mylne wnioski z blednych przeslanek.

    Primo: W wawie jak wracasz do domu z roboty to masz do wyboru zazwyczaj jedna
    arterie. Jak wybierzesz alternatywna to znaczy ze wbijasz sie w kolejna jedyna
    arterie i potem ewentualnie objezdzasz miasto obwodnica.

    Problemem wawy jest wlasnie to ze nie ma wyboru a te obwodnice co sa to albo kieruja
    ruch na te zakorkowane arterie albo prowadza do miejsc bardzo specyficznych
    (autostrada).

    Jak sobie zobaczysz gorny slask to ogarniesz ze tam mimo zaniedban jest sporo lepiej.

    Jak jezdzilem do roboty do katowic to mialem dobre 3-4 opcje ktore byly bardzo
    podobne czasowo ale zupelnie innymi drogami prowadzily. Jak mi chorzowska rozkopali
    to jechalem autostrada, jak mi sie autostrada nie podobala to se przez rude jechalem.
    I 35km robilem w 30-40minut.
    Dzien w dzien, tydzien w tydzien.

    Korek sie pojawial tylko jak rozgrzebali droga a ja sie nie pokapowalem.

    No i potem "nowoczesne" projektowanie sie pojawilo i jakis cwok wdupil rondo na
    wylocie z autostrady przy rokitnicy. Ale nawet to nie bylo w stanie zabic
    poniemieckiego ukladu drog. W czasie szczytu trzeba bylo po prostu nie wjezdzac na
    droge miedzy grzybowicami a wieszowa.

    Wniosek z tego jest jeden: Jak sie gowniano planuje to potem sie z tego wyplatac nie
    da.
    Chocbys nie wiem ile pasow dolozyl albo ile obwodnic dodal to jak sie korkuje bo
    wezel jest zly to nie wyplaczesz. No chyba ze miliardy wlozysz i rozgrzebiesz
    kompleksowo.