  • Data: 2020-01-05 23:11:29
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 4 Jan 2020 16:36:20 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

    > Serio, w Amsterdamie? Byłeś może kiedyś w księgarni? Jak będziesz
    > miał okazję, to weź choćby przez chwilę przejrzyj przewodnik o
    > Amsterdamie.

    "parkujac auto zostaw otwarty schowek - zeby zlodziej widzial, ze nic
    tam nie ma", taie madrosci mozna bylo wyczytac w przewodniku :-)

    > Sugeruję, że jak zwykle dyskutujesz o czymś, o czym nie masz pojęcia.

    Kwota istotnie umiarkowana, i moze zmierzac do wyzywienia rzadu :-)

    > https://edition.cnn.com/travel/article/amsterdam-ove
    rtourism/index.html

    Zamkneli Czerwone Latarnie ?
    Uuu, to ciekawym za pare lat - beda promowac turystyke ?

    Niech se jeszcze trawka zalegalizuje w innych krajach ...

    J.