  • Data: 2020-01-06 01:32:45
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: j...@j...org szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, January 5, 2020 at 11:48:43 PM UTC+9, RadoslawF wrote:

> [...]
    dam-likwiduje-ok-10-tys-miejsc-parkingowych-61430.ht
    ml

    samochodami? Czy nie zdajesz? Chyba nie, bo byś nie pisał takich dyrdymałów.

    to weź choćby przez chwilę przejrzyj przewodnik o Amsterdamie.

    > Ja tam nie mieszkam, ja tam zwiedzałem.

    I tam na miejscu się dowiedziałeś o tych zastępach Amerykanów przylatujących na
    Schiphol, wynajmujących auto do zwiedzania Amsterdamu, i rzeszach sklepikarzy
    lamentujących, że niechybnie zbankrutują, jak Amerykanie nie będą już mogli
    zaparkować auta przed ich sklepem, by kupić pamiątki?

    No no. Poopowiadaj jeszcze jakieś niesamowite historie ze swoich wojaży.