  • 41. Data: 2011-08-31 17:42:12
    Temat: Re: Alternatywa dla gimpa pod windows?
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Mateusz Ludwin napisał:
    > Dlatego używam prawie wyłącznie ACR odpalanego bezpośrednio z organizera.

    ??? Czyżbyś odpalał ACR bez reszty Photo Shopa? Możesz przybliżyć?
    Maciek

  • 42. Data: 2011-09-01 21:56:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Aug 2011, Mateusz Ludwin wrote:

    > Rzecze januszek:

    > Odpalenie całości trwa wieki, poza tym GUI jest jeszcze gorszy, niż
    > w Gimpie.

    Przyznam, że po krytykancie GIMPa nie spodziewałem się takiej akcji :),
    ale coś w tym jest.
    "Dużego" PSa nie używałem, ale z PSE nie mogę się nijak zrozumieć :>
    Żeby nie było: z GIMPem jakoś żyję, ale i tak używam miejscami
    Paint.NET i Photobie, bo ciągle jakoś nie widzę (w GIMPie) możliwości
    regulacji krzywych w dziedzinie jasności (jest tylko RGB i R,G,B),
    zaś PSE mam z powodu ACRa, a jakże.
    BTW: - właśnie, Photobie sprawdziłeś? Chyba tylko 3 programy darmowe
    mają warstwy: GIMP, Paint.NET i Photobie
    Jak jest jeszcze jakiś, to poproszę o info.

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2011-09-02 22:40:41
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Maciek:

    > ??? Czyżbyś odpalał ACR bez reszty Photo Shopa? Możesz przybliżyć?

    Tam w tle oczywiście odpala się PS, ale ja go nie używam. Edytuję w ACR,
    zatwiedzam i wracam do organizera, a potem z niego eksportuję.