eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator samochodowy jako generator wiatrowy?Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
    Date: Thu, 3 Aug 2017 14:45:36 +0200
    Organization: A.P.Z.
    Lines: 59
    Message-ID: <olv5uv$618$1@mx1.internetia.pl>
    References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
    <597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
    <olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
    <ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
    <1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
    <olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@g...com>
    <olslb0$f7b$1@dont-email.me> <5982ef78$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 78-10-203-55.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1501764385 6184 78.10.203.55 (3 Aug 2017 12:46:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Aug 2017 12:46:25 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611910
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-08-03 o 13:36, Zenek Kapelinder pisze:
    > Jak by przecietny czlowiek mial 100W to na rowerze dal by rade jechac 150/h i
    jeszcze by mu zapasu zostawalo.

    Kurwa, debilu bij się z faktami:
    "TEST MOCY NA POCZĄTEK

    Test mocy jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia treningów z pomiarem
    mocy. Do ilustracji obliczeń posłużymy się moim testem mocy
    przeprowadzanmy na mierniku CycleOps Power-Tap zainstalowanym w piaście
    koła. Średnia moc uzyskana z testu to 303 waty. Opis samego testu,
    analiza danych i wyznaczenie odpowiednich poziomów mocy dla konkretnych
    treningów w kolejnym artykule na początku tygodnia. Filip Szołowski i
    Marcin Florek z firmy Labosport wyjaśnią na czym polega test mocy, jak
    go należy przeprowadzić i jak przeanalizować uzyskane dane, a następnie
    zrobić z nich dobry użytek. "

    http://akademiatriathlonu.pl/rss/trening/rower/1605-
    moc-mocy-czyli-co-mi-daja-waty

    "Moc
    Z definicji jest to stosunek wykonanej pracy, do czasu w jakim została
    ona wykonana. Jednostką mocy jest Watt [W]. Poprzez pracę należy
    rozumieć siłę z jaką naciskane są pedały. Czas jest powiązany z
    kadencją. Jadąc z kadencją 80 pełen obrót korby następuje co 1/80
    minuty, czyli mniej więcej co 0,75 sekundy. Gdy przy zachowaniu tej
    samej siły, kadencja wzrośnie do 120, to pełen obrót korby będzie trwał
    0,5 sekundy. Wracając do wzoru na moc: moc = siła/czas

    widać, że moc rośnie, gdy siłą pozostaje na tym samym poziomie, a czas
    spada ( 0,75 -> 0,5 ). Jeżeli wrośnie siła, a kadencja pozostanie na tym
    samym poziomie,moc również ulegnie zwiększeniu. Warto w tym miejscu
    zauważyć, że tętno zależy od mocy. Z im wyższą mocą pracują nogi, tym
    szybciej bije serce. Pomiar mocy jest jednak bardziej obiektywny niż
    pomiar tętna. Jadąc z określoną mocą, na rowerze wpiętym w trenażer
    tętno ustala się na pewnym poziomie. Jeżeli zaczniemy rozmawiać, albo
    przejdziemy do pozycji stojącej, tętno wzrośnie, a moc z jaką pracują
    nogi nie ulegnie zmianie. Z jednej strony pomiar mocy pozwala dokładniej
    określić jakiemu obciążeniu poddawane są mięśnie odpowiedzialne za
    napędzanie roweru, ale z drugiej strony, to właśnie tętno mówi o tym,
    jakie jest całkowite obciążenie, któremu poddawany jest organizm.
    Wzrasta ono, gdy angażowane są dodatkowe partie mięśniowe (pozycja
    stojąca), lub gdy zaburzony zostaje rytm oddechu (rozmowa)."

    http://portal.bikeworld.pl/artykul/porady/trening_ko
    larza/4363/moc

    "Liczbę watów można wyliczyć, znając wagę kolarza, długość, nachylenie i
    czas podjazdu oraz uwzględniając wysokość nad poziomem morza, wilgotność
    i siłę wiatru. Rekordzistą świata w tym zestawieniu jest dopingowicz Jan
    Ullrich, który podczas podjazdu pod Croix de Chaubouret w 1997 r.
    wykręcał moc średnio 494 watów."

    http://www.sport.pl/kolarstwo/1,64993,14270306,Tour_
    de_France__Ile_kolarz_wyciska_z_siebie_watow_.html

    Tabelki, srelki, wykresy-sresy. Teraz popatrzę jak się bijesz z faktami
    i swoją głupizną :)

    Cmok!

    --
    LordBluzg(R)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: