-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
Date: Thu, 3 Aug 2017 14:45:36 +0200
Organization: A.P.Z.
Lines: 59
Message-ID: <olv5uv$618$1@mx1.internetia.pl>
References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
<597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
<olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
<ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
<1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
<olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
<olslb0$f7b$1@dont-email.me> <5982ef78$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
Reply-To: m...@p...onet.pl
NNTP-Posting-Host: 78-10-203-55.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1501764385 6184 78.10.203.55 (3 Aug 2017 12:46:25 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Aug 2017 12:46:25 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <1...@g...com>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611910
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-08-03 o 13:36, Zenek Kapelinder pisze:
> Jak by przecietny czlowiek mial 100W to na rowerze dal by rade jechac 150/h i
jeszcze by mu zapasu zostawalo.
Kurwa, debilu bij się z faktami:
"TEST MOCY NA POCZĄTEK
Test mocy jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia treningów z pomiarem
mocy. Do ilustracji obliczeń posłużymy się moim testem mocy
przeprowadzanmy na mierniku CycleOps Power-Tap zainstalowanym w piaście
koła. Średnia moc uzyskana z testu to 303 waty. Opis samego testu,
analiza danych i wyznaczenie odpowiednich poziomów mocy dla konkretnych
treningów w kolejnym artykule na początku tygodnia. Filip Szołowski i
Marcin Florek z firmy Labosport wyjaśnią na czym polega test mocy, jak
go należy przeprowadzić i jak przeanalizować uzyskane dane, a następnie
zrobić z nich dobry użytek. "
http://akademiatriathlonu.pl/rss/trening/rower/1605-
moc-mocy-czyli-co-mi-daja-waty
"Moc
Z definicji jest to stosunek wykonanej pracy, do czasu w jakim została
ona wykonana. Jednostką mocy jest Watt [W]. Poprzez pracę należy
rozumieć siłę z jaką naciskane są pedały. Czas jest powiązany z
kadencją. Jadąc z kadencją 80 pełen obrót korby następuje co 1/80
minuty, czyli mniej więcej co 0,75 sekundy. Gdy przy zachowaniu tej
samej siły, kadencja wzrośnie do 120, to pełen obrót korby będzie trwał
0,5 sekundy. Wracając do wzoru na moc: moc = siła/czas
widać, że moc rośnie, gdy siłą pozostaje na tym samym poziomie, a czas
spada ( 0,75 -> 0,5 ). Jeżeli wrośnie siła, a kadencja pozostanie na tym
samym poziomie,moc również ulegnie zwiększeniu. Warto w tym miejscu
zauważyć, że tętno zależy od mocy. Z im wyższą mocą pracują nogi, tym
szybciej bije serce. Pomiar mocy jest jednak bardziej obiektywny niż
pomiar tętna. Jadąc z określoną mocą, na rowerze wpiętym w trenażer
tętno ustala się na pewnym poziomie. Jeżeli zaczniemy rozmawiać, albo
przejdziemy do pozycji stojącej, tętno wzrośnie, a moc z jaką pracują
nogi nie ulegnie zmianie. Z jednej strony pomiar mocy pozwala dokładniej
określić jakiemu obciążeniu poddawane są mięśnie odpowiedzialne za
napędzanie roweru, ale z drugiej strony, to właśnie tętno mówi o tym,
jakie jest całkowite obciążenie, któremu poddawany jest organizm.
Wzrasta ono, gdy angażowane są dodatkowe partie mięśniowe (pozycja
stojąca), lub gdy zaburzony zostaje rytm oddechu (rozmowa)."
http://portal.bikeworld.pl/artykul/porady/trening_ko
larza/4363/moc
"Liczbę watów można wyliczyć, znając wagę kolarza, długość, nachylenie i
czas podjazdu oraz uwzględniając wysokość nad poziomem morza, wilgotność
i siłę wiatru. Rekordzistą świata w tym zestawieniu jest dopingowicz Jan
Ullrich, który podczas podjazdu pod Croix de Chaubouret w 1997 r.
wykręcał moc średnio 494 watów."
http://www.sport.pl/kolarstwo/1,64993,14270306,Tour_
de_France__Ile_kolarz_wyciska_z_siebie_watow_.html
Tabelki, srelki, wykresy-sresy. Teraz popatrzę jak się bijesz z faktami
i swoją głupizną :)
Cmok!
--
LordBluzg(R)
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.17 15:27 Yakhub
- 03.08.17 15:30 T.
- 03.08.17 15:37 J.F.
- 04.08.17 04:22 Pszemol
- 04.08.17 05:29 Pszemol
- 04.08.17 11:53 masti
- 04.08.17 18:37 Zenek Kapelinder
- 04.08.17 19:00 Pszemol
- 04.08.17 20:41 LordBluzg(R)
- 04.08.17 20:56 Zenek Kapelinder
- 04.08.17 21:00 Pszemol
- 04.08.17 21:55 LordBluzg(R)
- 05.08.17 03:31 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 07:45 Pszemol
- 05.08.17 11:21 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=