eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator samochodowy jako generator wiatrowy?Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
  • X-Received: by 10.31.162.84 with SMTP id l81mr4939vke.15.1501760190039; Thu, 03 Aug
    2017 04:36:30 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.162.84 with SMTP id l81mr4939vke.15.1501760190039; Thu, 03 Aug
    2017 04:36:30 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r03.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!s6no259146qtc.1!ne
    ws-out.google.com!e5ni229qta.0!nntp.google.com!w51no259296qtc.0!postnews.google
    .com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 3 Aug 2017 04:36:29 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5982ef78$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
    References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
    <597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
    <olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
    <ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
    <1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
    <olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@g...com>
    <olslb0$f7b$1@dont-email.me> <5982ef78$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 03 Aug 2017 11:36:30 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2518
    X-Received-Body-CRC: 2307876515
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611886
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak by przecietny czlowiek mial 100W to na rowerze dal by rade jechac 150/h i jeszcze
    by mu zapasu zostawalo. Tesla, duzy ciezki samochod potrzebuje ok 0,2 kWh na
    przejechanie kilometra, pewno w trybie eco. Znaczy to ze jak przejezdza kilometr z
    predkoscia np 80km/h to jego silniki pracuja z oszalamiajaca moca 200W. Fizyki nie
    daje sie oszukac. Ale daje sie oszukac frajerow co w nauczycila od fizyki kamieniami
    rzucali. 200W to jest zawsze 200W bez wzgledu na rodzaj nosnika. 200W mocy wyjsciowej
    z czlowieka to tyle samo co 200W mocy wyjsciowej z pradu czy benzyny. Dalej uwazasz
    ze jak by przerobic Tesle z pradu na pedaly to dalbys rade pojechac takim samochodem
    80km/h? Pewno tak bo uwazasz ze masz z 200 a moze i wiecej Watow mocy ciaglej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: