-
X-Received: by 10.31.60.4 with SMTP id j4mr125716vka.23.1501690406846; Wed, 02 Aug
2017 09:13:26 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.60.4 with SMTP id j4mr125716vka.23.1501690406846; Wed, 02 Aug
2017 09:13:26 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-medi
a.com!s6no115407qtc.1!news-out.google.com!e5ni138qta.0!nntp.google.com!s6no1154
03qtc.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 2 Aug 2017 09:13:26 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <olsl3c$g37$1@mx1.internetia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
<597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
<olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
<ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
<1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
<olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
<olsl3c$g37$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Wed, 02 Aug 2017 16:13:26 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2577
X-Received-Body-CRC: 2991358341
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611780
[ ukryj nagłówki ]Tesla wazy ponad dwie tony i na pokonanie kilometra zuzywa ok 0,2 kWh i to przy
wiekszej predkosci niz 20/h. Wiem ze wszyscy by chcieli uchodzic za silaczy a w realu
sa slabsi od taniej chinskiej wkretarki akumulatorowej. W czasach kiedy w rowerach
byly dynama wlaczenie takiego piecio watowego wytwarzacza pradu powodowalo powazny
dyskomfort w nogach. Co do rowerow. Polaczenie czlowiek rower jest pod wzgledem
energetycznym najdoskonalsze jakie do tej pory udalo sie stworzyc zeby pokonywac
odleglosc. Zadne napedzane sila miesni urzadzenie nie jest sie do niego w stanie
zblizyc i kazde jest minimum 10 razy gorsze pod wzgledem wykorzystania sily miesni.
Chodzenie jest energetycznie 5 razy mniej wydajne od jezdzenia rowerem. Dlatego
stosowanie roweru w szczytnym celu zrzucenia wagi nie ma zadnego sensu bo trzeba
przejechac 5 razy wiecej niz przejsc.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.08.17 19:14 J.F.
- 02.08.17 20:00 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 21:50 LordBluzg(R)
- 02.08.17 22:20 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 22:26 LordBluzg(R)
- 02.08.17 22:53 J.F.
- 02.08.17 23:23 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 00:04 LordBluzg(R)
- 03.08.17 00:10 LordBluzg(R)
- 03.08.17 00:30 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 10:27 LordBluzg(R)
- 03.08.17 11:40 T.
- 03.08.17 13:36 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 14:45 LordBluzg(R)
- 03.08.17 15:27 Yakhub
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"