-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
<ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
<ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl> <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
<ol282u$rbd$1@node2.news.atman.pl>
<ol2mlr$h4a$1$jacekrut@news.chmurka.net>
<ol2n71$n7u$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ol2n71$n7u$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Alternator padł
Date: Mon, 24 Jul 2017 10:49:17 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <5975b499$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.149.218
X-Trace: 1500886169 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 83.30.149.218:56834
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721269 pl.misc.samochody:2611069
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ol2n71$n7u$...@n...news.atman.pl...
>To teraz pomyśl że w innych autach jeszcze do tych 53A trzeba
>dorzucić
>tak 50-70A :) widziałem auta że jak zgasł silnik a kierowca zakręcił
>kierownicą to aż światła mijania przygasały, tak obciążało
>akumulator.
>To też jest przyczynek do tego że teraz akumulatory szybciej padają
>niż kiedyś, jak np jedzisz dużo po mieście głównie w korku na luzie i
>kręcisz kierownicą
>wtedy wiekszość prądu idzie z akumulatora.
Ale czy taki duzy przyczynek ?
Chwila tego obciazenia, mniejsze niz z rozrusznika, alternator cos tam
jednak laduje - rozruchowy akumulator dostosowany do krotkich i duzych
obciazen nie powinien miec z tym klopotow.
Chinska jakosc i tyle :)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.07.17 10:50 J.F.
- 24.07.17 11:00 Janusz
- 24.07.17 11:00 J.F.
- 24.07.17 11:04 Janusz
- 24.07.17 11:07 J.F.
- 24.07.17 11:38 robot
- 24.07.17 11:43 Jarosław Sokołowski
- 24.07.17 12:06 Adam
- 24.07.17 13:28 J.F.
- 24.07.17 18:03 Janusz
- 24.07.17 19:32 Zenek Kapelinder
- 24.07.17 19:52 J.F.
- 24.07.17 21:56 Zenek Kapelinder
- 26.07.17 14:09 J.F.
- 26.07.17 21:07 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu