    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alfa Romeo Mito
    Date: Thu, 01 Apr 2010 13:17:15 +0200

    W dniu 2010-04-01 12:03, hamberg pisze:
    [...]
    > Jesli piszesz o marce VW to jak najbardziej - nowy passat cc jakos
    > sie broni a reszta jest po prostu nudna (deska w golfie jest imho
    > porazka). Jesli mowisz o autach z koncernu vw to ja uwazam ze audi
    > robi teraz naprawde niesamowite auta (przynajmniej od strony
    > designu).

    Ilu ludzi to dwa razy więcej opinii:) Zgadzam się w pełni co do CC i
    Audi. Jednak jeżeli chodzi o deskę rozdzielczą w golfach (5, 6) czy
    takim sirocco to mi się one podobają. Owszem nie ma wodotrysków, czy
    jakiś star treków, ale są ludzie którzy coś takiego sobie cenią,
    zwłaszcza, że jakoś wykonania oraz użytych materiałów nie daje powodów
    do niezadowolenia. A ci co nie cenią to kupią sobie np. Hondę Civic:)
    albo coś w tym stylu.

    > Co do de'Silvy - tak jego reke widac od jakiegos czasu w seatach.
    > Niestety oprocz jego reki widac jeszcze akcenty niemieckie - auta
    > przypominajace alfe 156 nie maja tej lekkosci sylwetki, dynamiki w
    > ksztaltach. Te marne kopie sa pekate i brzydkie niestety.

    I bardzo dobrze, niemcy IMHO nie mają powodów do wstydu, jeżeli chodzi o
    ich narodowy gust (jak masz wątpliwości, to zapoznaj się z dokonaniami
    niemieckich artystów z dowolnej dziedziny i okresu, zwłaszcza malarstwa
    i architektury). Mając do wyboru pewne pomieszanie stylów a ład i
    harmonię to ja osobiście wolę to drugie. Może dlatego bardziej podobają
    mi się dokonania de'Silvy pod parasolem VW niż Alfy czy Fiata.

    Pozdrawiam,
    A.