eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAleż po nim przejechał :( › Re: Ależ po nim przejechał :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-medi
    a.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <519b72fd$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <knfs85$4q4$1@node1.news.atman.pl> <knftkd$ko1$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1305211922120.2788@quad>
    <kni2em$c22$3@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1305240004240.2776@quad> <knn6hr$2d6$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1305241129350.1872@quad> <knnosj$tpt$1@mx1.internetia.pl>
    <51a1f961$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <knu3tt$7ke$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Ależ po nim przejechał :(
    Date: Mon, 27 May 2013 09:02:07 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 36
    Message-ID: <51a304ea$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.204.108
    X-Trace: 1369638122 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26689 83.22.204.108:1148
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2974
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493390
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:knu3tt$7ke$1@mx1.internetia.pl...

    > Od kiedy zachowanie "szczególnej ostrożności" oznacza stanie w
    > miejscu?

    Art. 19. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością
    zapewniającą panowanie nad pojazdem, z uwzględnieniem warunków, w jakich
    ruch się odbywa, a w szczególności: rzeźby terenu, stanu i widoczności
    drogi, stanu i ładunku pojazdu, warunków atmosferycznych i natężenia
    ruchu.
    Art. 26. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych,
    jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa
    pieszemu znajdującemu się na przejściu.

    Oczywiście, że kierowca nie musi się zatrzymywać, aby udzielić
    pierwszeństwa pieszym. Jednak zbliżając się po mału do przejścia ten
    kierowca tracił widoczność tego przejścia, co się okazało tragiczne w
    skutkach.

    > Bo do tego się sprowadza posiadanie PEWNOŚCI, że kogoś nie najedziesz.

    Sprowadza się do tego, że musisz dobrze widzieć całe przejście.
    Ponieważ kabina jest wysoko, a kierowca nie widzi dokłądnie obszaru
    przed kabiną, to powinien się zatrzymać, aby miał widoczność na całe
    przjeście.

    > Wróć, jak się zatrzymasz przed przejściem i ktoś ci w tył wjedzie to
    > nadal możesz kogoś rozjechać. Wniosek - chcesz mieć PEWNOŚĆ - nie
    > wsiadaj za kółko. Większość ludzi zadowala się różnymi poziomami
    > prawdopodobieństwa. Czasami się przeliczą i wtedy jest wypadek - mało
    > kto doprowadza do kolizji celowo.

    A może jakby tak spradł na to przejście przelatujący akurat fortepian?
    Przykład z d.... wzięty dokłądnie taki sam jak Twój.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: