-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-medi
a.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <519b72fd$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<knfs85$4q4$1@node1.news.atman.pl> <knftkd$ko1$1@mx1.internetia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1305211922120.2788@quad>
<kni2em$c22$3@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1305240004240.2776@quad> <knn6hr$2d6$1@mx1.internetia.pl>
<Pine.WNT.4.64.1305241129350.1872@quad> <knnosj$tpt$1@mx1.internetia.pl>
<51a1f961$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<knu3tt$7ke$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Ależ po nim przejechał :(
Date: Mon, 27 May 2013 09:02:07 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 36
Message-ID: <51a304ea$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.204.108
X-Trace: 1369638122 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26689 83.22.204.108:1148
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2974
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493390
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
news:knu3tt$7ke$1@mx1.internetia.pl...
> Od kiedy zachowanie "szczególnej ostrożności" oznacza stanie w
> miejscu?
Art. 19. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością
zapewniającą panowanie nad pojazdem, z uwzględnieniem warunków, w jakich
ruch się odbywa, a w szczególności: rzeźby terenu, stanu i widoczności
drogi, stanu i ładunku pojazdu, warunków atmosferycznych i natężenia
ruchu.
Art. 26. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych,
jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa
pieszemu znajdującemu się na przejściu.
Oczywiście, że kierowca nie musi się zatrzymywać, aby udzielić
pierwszeństwa pieszym. Jednak zbliżając się po mału do przejścia ten
kierowca tracił widoczność tego przejścia, co się okazało tragiczne w
skutkach.
> Bo do tego się sprowadza posiadanie PEWNOŚCI, że kogoś nie najedziesz.
Sprowadza się do tego, że musisz dobrze widzieć całe przejście.
Ponieważ kabina jest wysoko, a kierowca nie widzi dokłądnie obszaru
przed kabiną, to powinien się zatrzymać, aby miał widoczność na całe
przjeście.
> Wróć, jak się zatrzymasz przed przejściem i ktoś ci w tył wjedzie to
> nadal możesz kogoś rozjechać. Wniosek - chcesz mieć PEWNOŚĆ - nie
> wsiadaj za kółko. Większość ludzi zadowala się różnymi poziomami
> prawdopodobieństwa. Czasami się przeliczą i wtedy jest wypadek - mało
> kto doprowadza do kolizji celowo.
A może jakby tak spradł na to przejście przelatujący akurat fortepian?
Przykład z d.... wzięty dokłądnie taki sam jak Twój.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.13 10:30 Artur Maśląg
- 27.05.13 21:46 Walkowicek
- 27.05.13 21:47 Walkowicek
- 27.05.13 21:49 Walkowicek
- 28.05.13 06:28 uzytkownik
- 28.05.13 06:45 uzytkownik
- 28.05.13 06:53 uzytkownik
- 28.05.13 10:24 Michoo
- 28.05.13 15:44 uzytkownik
- 28.05.13 16:05 Michoo
- 28.05.13 22:38 Walkowicek
- 28.05.13 22:39 Walkowicek
- 28.05.13 22:43 Walkowicek
- 29.05.13 00:32 uzytkownik
- 29.05.13 01:02 uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
Najnowsze wątki
- 2025-03-16 Nowa ustawa o ochronie praw autorskich - opis problemu i szkic ustawy
- 2025-03-16 Nowa ustawa o ochronie praw autorskich - opis problemu i szkic ustawy
- 2025-03-16 Najlepszy akumulator 12V
- 2025-03-16 Co powinno spotkać "adwokatów dwóch" uczestniczących w przesłuchaniu świadka do którego nie dopuszczono adwokata świadka?
- 2025-03-16 Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- 2025-03-16 Co w KANADZIE wolno komercyjnie (na razie się nie czepili?)
- 2025-03-16 silnik-chwilówka
- 2025-03-16 Prokurator Wrzosek "Bezstronna" nie przyczynia się do śmierci (dowodnie) - oświadcza bodnatura [Dwie Kacze Wieże]
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk