    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ale o so hozi...? (opis na stronie)
    Date: Fri, 9 Dec 2016 00:27:02 +0100

    Użytkownik "Desoft" <N...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:o2chn9$t3i$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie do końca czepiałbym się.
    > Podaje się moc na kondensatorach.
    > W tym przypadku będzie chyba chodziło o kondensator do silnika o mocy XXX.

    OK, ale niech dupowaty tłumacz nie robi nam pierdolnika z języka ojczystego.

    > A oryginalnie (naocznie) widziałem kondensatory z podaną mocą w KVar. do
    > kompensacji
    > mocy biernej. I jest wyraźnie moc, a poniżej małymi literkami pojemność.

    Co nie zmienia faktu, że jeśli już, to kondensator (do/dla) silnika, co
    jeszcze miało by sens, bo jak nie z treści, to z kontekstu idzie się
    domyślić. Ale, z frazy "silnik kondensatora" - zgaduj z takiej sprzeczności,
    co poeta miał na myśli? Mnie nie stać na to, aby się nad każdym takim
    zdaniem zastanawiać, wolę iść kupić piwo (choć nie powinienem pić
    procentów), przynajmniej będzie chwila przyjemności, do kumpla zadzwonię i
    pogadamy. A nie zgaduj, co jest pod czym.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.