    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Akumulatory AA Kodak 2100 mAh w Biedro
    Date: Sat, 13 Dec 2014 22:58:18 +0100

    Marek wrote in <news:m6i78r$e14$1@news.icm.edu.pl>
    > czy naprawdę masz aż tak ograniczone środki
    > finansowe aby się rajcować powyższymi sensacjami?

    Mam bardzo ograniczone srodki, a potrzeby na zakup sprzetu - duze ;-) Wbrew
    pozorom raczej nie kupuje marketowego badziewia - nawet drobny zakup dosc
    dlugo rozwazam.

    Swoja droga Lidl kiedys sprzedawal za 15zl TRONIC ECO AA Ready-to-use 2100
    mAh (nie mylic z szaro-czerwonymi 2500mAh).
    www.komputerswiat.pl/testy/sprzet/zasilanie/2012/12/
    okatronic-eco-aa-2100-mah-test.aspx

    > Może zaoszczędzisz, a może wydasz te 20 zł plus
    > potem na Eneloopy bo te się nie sprawdziły.

    Zakupy w Biedro sa w miare bezpieczne. Latwo o zwrot (choc raczej
    nierozpakowanego artykulu) i bez problemu rozpatruja gwarancje.

    > Kup se chłopie porządną ładowarkę typu NC-1000,

    Od ponad 7. lat mam BC-700. Rozwazam NC-1000, bo mieszkam w dwoch
    lokalizacjach. Kupilbym o 20zl tansza BC-800, gdyby nie to, ze w NC-1000
    poprawiono rozpoznawanie zuzytych akumulatorow. Poza tym USB 5V/1A w
    NC-1000 tez moze sie przydac.
    Zakup taniej ladowarki jest nieoplacalny. Skracaja zycie akumulatorow.

    > Eneloopy

    Tez mam (I generacji serii UTG). Niestety za malo...
    Pewnie skonczy sie na Panasonic Eneloop BK-3MCCE za 29,98zl ;-)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info