  • Data: 2014-12-14 21:20:16
    Temat: Re: Akumulatory AA Kodak 2100 mAh w Biedro
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 wrote in <news:m6i8hi$b13$1@news.supermedia.pl>
    > bardzo mi się sprawdzają paluszki Kodaka (w sensie dobre i realtywnie
    > niedrogie w sklepach sieci Kodak Express) w wymagajacych zastosowaniach, do
    > których aku się nie nadają (1,2 V NiMH zamiast wymaganego 1,5V
    > alkalicznych).

    Wydawalo mi sie, ze Hahnel produkowal akumulatory AA o podwyzszonym
    napieciu.
    Znalazlem
    www.amazon.co.uk/Hahnel-Capacity-Rechargeable-2350mA
    h-Batteries/dp/B0001A7GBU
    i przy okazji taka strone (nie wiem, czy to ten sam model, ale
    charakterystyka nie wyglada zachecajaco):
    www.batteryreview.co.uk/battery_reviews/hahnel_2350_
    aa.htm

    Sam widzialem mikrofon pojemnosciowy (BODAJZE YOGA EM-2800), ktory bez
    problemu dzialal na bateriach 1.5V, a nie dawal znaku zycia na NALADOWANYCH
    akumulatorach 1.25V.

    Swoja droga Kodak produkuje matryce CCD stosowane w profesjonalnych
    kamerach astronomicznych. Np KAF-8300
    www.kodak.com/ek/uploadedFiles/Content/Small_Busines
    s/Images_Sensor_Solutions/Datasheets%28pdfs%29/KAF-8
    300LongSpec.pdf
    www.atik-cameras.com/products/info/atik-383l-plus
    www.sbig.com/products/cameras/stf-series/stf
    Radoslaw Ziomber