  • 31. Data: 2009-04-19 20:37:30
    Temat: Re: Akumulatorki NB-2LH do canona 400D - zamienniki
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "see_you" napisał

    > Wlasnie do tego samego wniosku zmierzam od poczatku tego watku!

    A to widać opatrznie zrozumiałem.

    adam

  • 32. Data: 2009-04-20 07:51:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Apr 2009, see_you wrote:

    > a moj 'no name' jest zauwazalnie lepszy. Moze jednak okazac sie,
    > ze 'no name' przestanie dobrze pracowac po 300 cyklach a Canon dalej
    > bedzie trzymal swoje

    To może nie zależeć od cykli, ale i od czasu (samego upływu).
    BTW:
    Mój najstarszy "zamiennik" Minolty NP-400 (markowany bodaj Premium
    Gold) po 4 latach używania faktycznie kwalifikuje się powoli na złom,
    ale biorąc pod uwagę iż kosztował coś 1/6 ceny "oryginału" IMVHO
    wcale nie był to zły zakup.

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2009-04-20 08:02:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Apr 2009, Łukasz Bąk wrote:

    > Może dlatego że gripa do 400D kupiłem "identycznego tylko bez napisu"
    > za pół ceny i musiałem kupić drugi po mięsiącu użytkowania. Przyciski
    > mu wysiadły... oczywiście gwarancja półroczna ale udzielona przez
    > "super sprzedawcę" który "już nie prowadzi tej branży" i "nie pokryje
    > kosztów"
    > bo sam sobie na poczekaniu wymyślił warunki udzielanej przez siebie
    > gwarancji.
    >
    > Rynek jest zalany tanim szmelcem aby tylko wyrobić u konsumenta

    Ekhm...
    U *konsumenta*?
    No to co, "niezgodność z umową" zeżarło?

    > Ja używam akumulatorow z napisem.

    Ja też.
    Na przykład MaxxCell :P (nie mam pojęcia jak to się ma do Mexxcell)
    Sanyo też, żeby była jasność (i raczej tych drugich mam więcej).
    Ale na zółtego Maxxcella o nazwie "3700" złego słowa nie powiem,
    po prostu to jest nazwa a nie pojemność ;>

    Fakt, Forevery, Pentagramy i Maxxcelle *nie* dorastają do pięt
    zestawowi nowych Sanyo w kategorii "rozładowują się *równo*".
    Ale bez przesady.

    > Tak sobie pozwolę wtrącić, że o jakości akumulatora nie świadczy jego
    > pojemność ale to czy po 500 ładowaniach to będzie nadal akumulator a nie
    > kondensator.

    Całkiem jak posiadane żółte Maxxcelle ;)

    > Ma tu znaczenie też ładowarka (z napisem) której parametry
    > są dostosowane niestety do akumulatorów z napisem. ;)

    Podaj napis na ładowarce :>
    A parametry to należy ustawić samemu ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2009-04-20 08:04:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Apr 2009, see_you wrote:

    > Zauwazylem, ze duzo ludzi dzieli sie informacjami o cenie baterii ktore
    > kupili,
    > wiec dodam jeszcze, ze za 50zl to kupilbym dwa doskonale zamienniki NB-2LH.
    > Na ebayu.

    A ile przesyłka i koszty zapłaty (wliczając wyrobienie w tym celu karty
    kredytowej)?

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2009-04-20 09:31:26
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 19:23:36 +0200, adam napisał(a):

    > To żadna reguła.
    > Ja kupiłem rok temu w MM fulwypas MicroSD + adapteroczytnik super marki
    > Kingston i nawet nie obejrzałem się jak się karta zesrała.
    > Oczywiście było dużo drożej niż na A.

    A Zdzisiowi się Toyota Corolla zepsuła, zaraz po wyjeździe z salonu.
    Wyjaśnij o czym to swiadczy? Że trzeba kupować Dacie na giełdzie?
    pzdr
    Piotr

  • 36. Data: 2009-04-20 09:47:29
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 12:24:03 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Prawdopodobnie sie uda, niestety wiele osob kupujacych na allego umoczy.

    Akcja się zrobiła pod tytułem: "kupiłem tanio i mi się udało"... ;-)
    Ja myślę, że jeżeli ktoś ma dobrą ładowarkę, trochę szczęścia i nie
    korzysta z aparatu tak, żeby "zagrzać baterię", to może sobie kupować
    za 13,60 okazje na Allegro, wolna droga.
    Ale, pytanie o jakość tych bateri, przy ich losowym wykonaniu, jest
    bez sensu bo trudno tu mówić o jakiejkolwiek powtarzalności, za mała
    próbka. Tak więc Zdzichu kupił Srakscella i ma wypas, a Zuzka
    Szajssznella i jej się zaraz zepsuł... Słowem gadanie o sraniu w
    banie.
    Inną historią jest wkładanie czegoś, za kilkanaście złotych, co może
    wybuchnąć (są przykłady), do sprzetu za kilka tysięcy. To takie typowe
    dla nas, kypujemy wypas furkę, alusy 18" i do tego używane opony, he,
    he, he. Bo szwagier też tak zrobił i się nie zabił (zaraz).
    pzdr
    Piotr

  • 37. Data: 2009-04-20 14:47:50
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    > A ile przesyłka i koszty zapłaty (wliczając wyrobienie w tym celu karty
    > kredytowej)?

    Zycie bez karty kredytowej jest nie tylko upierdliwe ale i niebezpieczne!
    I to wcale nie dlatego, ze mozna latwo zadluzac sie i powoli splacac,
    ale przez bezpieczenstwa zakupow. Znam ludzi, ktorzy zrobili zakupy
    za kilka tysiecy funtow i zaplacili gotowka - firma zbankrutowala
    zanim dostarczyla im towar (kuchnie) i tyle widzieli swoja kase.
    Gdyby zaplacili swoja karta (ktora posiadali...) bank nie obciazylby ich
    ta faktura albo zwrocil kase - tak to dziala.
    A platnosci na ebayu najbezpieczniej i najlatwiej robic Paypalem,
    do tego celu potrzebujesz tylko miec konto w banku
    - jakies pieniadze na nim tez sie przydaja...
    Ja zaplacilem za 1 baterie 7 funtow z przesylka, ale niestety
    nie pamietam juz gdzie kupowalem. A podobne baterie mozna
    nawet kupic taniej.
    --
    see_you

  • 38. Data: 2009-04-20 17:06:09
    Od: "Łukasz Bąk" <m...@g...com>

    > On Sun, 19 Apr 2009, Łukasz Bąk wrote:

    Nie wyrywaj z kontekstu i czytaj ze zrozumieniem to
    z chęcią podejmę się kontynuacji wątku.

    Ten napis to canon ale to już wynika z kontekstu.

    Z szacunkiem.
    Łukasz Bąk

  • 39. Data: 2009-04-20 17:17:17
    Od: "Łukasz Bąk" <m...@g...com>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A Zdzisiowi się Toyota Corolla zepsuła, zaraz po wyjeździe z salonu.
    > Wyjaśnij o czym to swiadczy? Że trzeba kupować Dacie na giełdzie?

    Toyota się przecież nie psuje a dacia może się popsuć. Co za tym
    idzie ryzyko kupna popsutej toyoty jest małe ale istnieje a dacia
    wiemy napewno że się będzie psuła non stop. Dacia jest tańsza a
    części na giełdzie mogę dokupić. Też tanio. Po co mam przepłacać
    i kupić toyotę skoro nie będę pewny, tego kiedy i jak się popsuje?
    A jeszcze ile serwis kosztuje... albo tylko do końca gwarancji
    pojeździ...

    Może to i szczypta niezdrowej filozofii ale spotkałem się już parę
    razy z podobnym podejściem u paru osób. To może i reguła jakaś jest. ;)

    Łukasz Bąk

  • 40. Data: 2009-04-21 10:55:24
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    see_you pisze:

    > Sprawdz - krzyknij, albo co...
    > Chcesz moze zaprzeczyc, ze calkiem niedawno producent

    Znany producent, i...

    > wycofal z rynku miliony baterii, bo ktos mu udowodnil,
    > ze jego baterie rozgrzewaja sie tak bardzo, ze powoduja pozary???

    ... markowych baterii, dodajmy.

    Z czego morał, że w ogóle nie należy kupować sprzętu
    na aku li-pol, li-ion, obojetne: firmowego, niefirmowego,
    bo "nie dosc ze zniszczy sprzet za dwadziescia baniek,
    to jeszcze reke urwie i pol glowy" - jak sądzę :)