  • Data: 2011-05-30 18:00:09
    Temat: Re: Akumulatorek NiMH - ile można "władować"?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> napisał w wiadomości
    news:slrnitt3u5.2sf.sorry@nie.istnieje...
> [...]

    Wydaje mi się, że pomiar ROZŁADOWANIA pokaże poprawniej pojemność.
    Przy ładowaniu może część się zamienia na ciepło? Albo automat nie kończy
    ładowania
    w odpowiednim momncie. Ważne, żeby w urządzeniu użyć na raz dwóch podobnych
    ogniw, żeby słabsze ogniwo nie zepsuło czasu pracy zespołu :))

    Czasem BC700 odmawia ładowania starego aku. Wtedy daję to aku na głupią
    ładowarkę na chwilę.
    Jak już trochę odżyje, to na BC700.

    Pozdrawiam
    Feromon