-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Akumulator... w styropianie.
References: <59e1973d$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<orsisg$c9n$1@node2.news.atman.pl>
<59e2d75c$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<orvm5r$ksb$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<59e3783f$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<orvv6j$ts7$2@node1.news.atman.pl>
<59e38ce2$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
<os0425$i0c$1@node2.news.atman.pl>
Date: Mon, 16 Oct 2017 19:09:45 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Message-ID: <o...@l...harvard.local>
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.114.172
X-Trace: 1508173784 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5160 178.42.114.172:61935
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2616864
[ ukryj nagłówki ]W dniu .10.2017 o 18:57 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:
> On 10/15/2017 6:50 PM, Tomasz Gorbaczuk wrote:
>> Oryginalny u mnie wytrzymał 3 lata. Zamiennik (bosh) działał już 3 lata
>> i dawał nadzieje na kolejny bezawaryjny sezon (auto miesiąc temu
>> sprzedałem).
>
> Sliczna statystyka. W taki przykładowo w każdym Fordzie zawsze pali się
> najpierw prawa żarówka (wiem, bo szwagrowi się spaliła).
Ja nie piszę o szwagrze tylko o sobie.
Dopisze się jeszcze z 10 "pierwszych" użytkowników aut i będziesz miał
jakąś próbkę.
Moja obserwacja jest taka, że "kiedyś" fabryczne akumulatory wytrzymywały
bardzo długo (nawet 10 i więcej lat). Teraz to loteria. W nowym aucie
wymieniałem po roku, w kolejnym po trzech, w kolejnym jeździ już 4 rok.
Wszystkie diesle.
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 16.10.17 19:16 Marcin N
- 16.10.17 19:50 Sebastian Biały
- 16.10.17 19:56 Sebastian Biały
- 16.10.17 20:12 Mateusz Bogusz
- 16.10.17 20:13 Sebastian Biały
- 16.10.17 20:15 Mateusz Bogusz
- 16.10.17 20:29 Mateusz Bogusz
- 16.10.17 20:32 Mateusz Bogusz
- 16.10.17 20:32 Tomasz Pyra
- 16.10.17 20:38 Marcin N
- 16.10.17 20:40 Marcin N
- 16.10.17 20:43 Marcin N
- 16.10.17 21:00 Budzik
- 16.10.17 21:09 Mateusz Bogusz
- 16.10.17 21:08 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=