  • Data: 2010-11-17 12:23:28
    Temat: Re: Akumulator pada?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w
    > Od kilku dni widze że cos jest nie tak. Mianowicie rano ciezko
    > odpala , potrafi wrecz na chwile przestac krecic rozrusznikiem i
    > wszystko przygasa by za moment zaapać.

    To moze oznaczac klopoty z samym rozrusznikiem, kablami, a nawet
    brudne klemy.

    > Dziś po przejechaniu 50km zgasilem silnik i nie moglem odpalic,
    > poratował mnie czlowiek z prostownikiem i po podladowaniu 15
    > minut zapalił.

    A dluga przerwa byla ?
    Bo jesli krotka, to raczej wskazuje na alternator niz akumulator.

    > Po dojechaniu do domu sprawdzilem alternator - 14,45

    Jak szczotki sie koncza to tak bywa - czasem dobrze, czasem zle.

    > Po zgaszeniu silnika akumulator - 12,80

    Zostaw na noc, zmierz rano. Mozliwe tez ze aku zlapal
    samorozladowanie, ale tak w ciemno wymieniac nie ma sensu.

    J.