  • Data: 2010-11-18 11:29:08
    Temat: Re: Akumulator pada?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com>

    > Jakiego ładowania?
    > Przecież mierzyłem bez włączonego silnika.

    14.45 to bylo Amperow pradu ladowania przy wlaczonym silniku, czy
    to bylo napiecie na akumulatorze przy wlaczonym silniku ?

    Ja ci tylko sugeruje ze akumulator sie raczej tak nie zachowuje ze
    po 5 minutach od ladowania juz nie moze odpalic.
    Natomiast uszkodzenie alternatora mogloby to powodowac.
    Co sugeruje ze trzeba nadal szukac przyczyny.

    J.