  • Data: 2011-04-30 03:26:39
    Temat: Re: Akumulator na obciazenie 100 A
    Od: "Tornad" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zawsze można sobie pomóc opadającym helem. Tylko trzeba krowie

    > mankiety zainstalować.

    > Best regards,

    > RoMan                            mailto:r...@p...pl

    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Z ta krowa to przesada. Facet kiedys nakrecil film grozy (chyba Twister) a w
    takich filmach powinny byc elementy humorystyczne.
    A propos helu. Twoje slowa moga byc prorocze.
    Otoz twierdze, ze jesli moja hipoteza jest poprawna to nic nie stoi na
    przeszkodzie by go wykorzystac.
    Otoz jest to moj drugi sposob do ochrony tym razem wiekszych skupisk zabudowan
    i to przed wiekszymi tornadami. Teren ten planuje otoczyc, szczegolnie od
    strony poludniowo-zachodniej rzedem, systemen silosow z metalizowanymi
    balonami na uwiezi wypelnionymi helem lub wodorem. W koncu jak go w gorze
    piorun trzasnie to sie spali i spokoj.
    Balony te wypuszczone tuz przed uderzeniem tornada w jakims stopniu powinny
    rozladowac duzy potencjal elektryczny zmagazynowany w chmurze burzowej. A to
    on jest glownym zasilaczem tego specyficznego silnika elektrycznego jakim jest
    tornado.
    Pzdr.
    Tornad