  • Data: 2011-04-30 18:12:32
    Temat: Re: Akumulator na obciazenie 100 A
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciek napisał:

    > Powiedzmy. Jest jeszcze druga strona medalu - ktoś mu tę bajeczkę
    > sprzedał, przekonał do jej prawdziwości.

    Tak? Na razie to ja widzę, że on sprzedaje bajeczkę, że ktoś mu
    to sprzedał. A on biedny, nieświadomy, skąd mógł wiedzieć...

    > Zwykła, typowa prowokacja w celu rozmycia sprawy.

    A, czyli to to Putnin z Tuskiem podstępnie podsunęli tego gościa.

    > Po pewnym czasie rodziny ofiar dojdą do tego, kto ich reprezentuje
    > ale wszyscy zainteresowani swoje interesy już załatwią.

    No bo oczywiście teraz nie wiedzą. Bo sami przecież nie mogli wybrać
    prawnika, tylko dostali z urzędu.

    Jarek

    --
    Ludzie ci, o których życie tak natarczywie na nas nastawałeś, a głównie
    Wołodyjowski z onym drugim przybłędą, wyrwali się w drodze do Birż.