    From: "Tornad" <w...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Akumulator na obciazenie 100 A
    Date: Fri, 29 Apr 2011 15:06:38 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > odmówiono Ci patentu.

    > poszukaj i poczytaj o eksperymencie filadelfijskim...

    > jakiś wojskowy może sie obawiać że próbujesz zrobić podobne urządzenie,

    > które ujawni (niekoniecznie wprost) ich najgłębsze tajemnice...

    > jeśli wchodzisz w te klimaty, to może być bardzo niebezpiecznie...

    Eksperyment Filadelfijski to byla sciema, majaca w czasie zimnej wojny
    nastraszyc Stalina. Latwo znaleziono "swiadkow" ktorzy widzieli w porcie
    dziure w wodzie o ksztalcie kadluba statku...
    To juz o tym oficjalnie pisza wiec nie jest tak zla.
    Patentu mi odmowili ze wzgledu na fakt, ze powazne grona naukowe USA i
    praktycznie na calym swiecie prezentuja inna od mojej teorie powstawania
    tornad. Jedna z nich jest teoria dywanowa. Najpierw wskutek zimnych wiatrow z
    polnocy i cieplych wilgotnych wiejacych z poludnia, powstaje wir poziomy,
    ktorego potem jeden koniec unosi sie do gory i tak powstaje tornado... Bzdura
    na resorach ale opublikowal ja znany autorytet, wiec tak to lata trwalo.
    Teraz to zmieniona na wiatry geostroficzne, powstajace pod wplywem efektu
    Coriolisa. Wiatr ten ma kierunek prawoskretny zatem za nim powstaje
    podcisnienie, ktore powoduje powstawanie wiru lewoskretnego...
    Efekty elektryczne, ktore sie widzi i okresla, uwazane sa za efekty wtorne a
    nie przyczynowe. Potwierdzeniem mojej tezy jest fakt, ze tam gdzie wierci
    tornado nigdy nie ma wyladowan elektrycznych; blyskawic czy piorunow. One
    pojawiaja sie w duzych odleglosciach od trab, glownie na wschodniej scianie
    chmury burzowej podczas gdy tornado powstaje glownie pod poludniowo zachodnia
    jej czescia.
    Pzdr.
    Tornad