  • 11. Data: 2011-02-22 10:11:07
    Temat: Re: Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Lisciasty wrote:

    > Zmierz wymiary miejsca pod akumulator i kup taki który się zmieści :]
    > Po padnięciu mojej Akumy (i tak wytrzymała długo w opinii innych
    > użytkowników ;) zamiast 60Ah/300A
    > wrzuciłem 70Ah/500A czy coś w ten deseń, ja mam 1,9 TDI więc zapewne w
    > 2,5 będzie więcej miejsca.

    Zgadam się z małą proprawką
    Kup największy pod kątem prądu rozruchu i pojemności jaki sie zmieści. I nie
    wierz w mity że będzie nie doładowany.

  • 12. Data: 2011-02-22 10:21:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-22, Tadeusz <...@s...onet.pl> wrote:

    > a wpadłeś na pomysł żeby zdradzić tajemnicę co to za auto? :)
    > myślę, że to by zdecydowanie pomogło ustalić co potrzebujesz :)

    Proszę: volvo 850. Ale jakoś wydaje mi się, że potrzebny prąd
    rozruchowy to bardziej wynika z silnika, a nie z budy :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2011-02-22 10:21:50
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > myslisz ze do do passata wstawiaja cos znacznie odmiennego niz do Audi
    > ?
    No ale chyba było kilka wersji 2,5 tdi - 5 i 6 cyl jak również montowali te
    silniki w osobówkach i dostawczych/busach.

  • 14. Data: 2011-02-22 10:38:45
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 02/22/2011 12:08 AM, Krzysiek Kielczewski wrote:
    > Hej!
    >
    > Podpowiecie jaki akumulator wybrać do samochodu z 2.5TDI? Głównie pytam
    > o pojemność i prąd rozruchowy.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Sprawdz w katalogu jakiegos producenta akumulatorow, np. Centry.

  • 15. Data: 2011-02-22 10:45:29
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-02-22 10:38, omega_fan pisze:

    > Sprawdz w katalogu jakiegos producenta akumulatorow, np. Centry.

    ... a potem dla pewności zajrzyj pod maskę :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 16. Data: 2011-02-22 10:52:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 10:38:45 +0100, omega_fan napisał(a):

    > Sprawdz w katalogu jakiegos producenta akumulatorow, np. Centry.

    Z niedawnego researchu po sklepach wyszlo mi, ze Bosch ma lepszy stosunek
    parametrow do ceny.

    --
    Maciek

  • 17. Data: 2011-02-22 11:10:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-22, Marek P. <q...@a...pl> wrote:

    > Zgadam sie z ma?? proprawk?
    > Kup najwiekszy pod k?tem pr?du rozruchu i pojemno?ci jaki sie zmie?ci. I nie
    > wierz w mity ?e bedzie nie do?adowany.

    Nie wierzę w takie mity. Ale za to wierzę, że większy będzie droższy - a
    niekoniecznie będzie potrzebny.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 18. Data: 2011-02-22 11:11:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-22, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > ... a potem dla pewności zajrzyj pod maskę :)

    Pod maską jest akumulator wsadzony przez poprzedniego właściciela. Nie
    jest to źródło wiedzy o najwyższej wiarygodności :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2011-02-22 11:19:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Pod maską jest akumulator wsadzony przez poprzedniego właściciela. Nie
    > jest to źródło wiedzy o najwyższej wiarygodności :)
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    I tak wyższej niż "katalog" producenta akumulatorów ;) Jeśli ci to jakoś
    pomoże to w aucie z siga mam 74 Ah, w Traficu 2,5 dCi mam 80 Ah.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 20. Data: 2011-02-22 11:34:33
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 22 Lut, 11:10, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:
    > Nie wierzę w takie mity. Ale za to wierzę, że większy będzie droższy - a
    > niekoniecznie będzie potrzebny.

    Ile droższy, 80 zł? Pochechłasz go kiedyś na mrozie dłużej i te
    kilkanaście Ah może uratować Ci dupsko :>
    Ja już się wyleczyłem z takich oszczędności, akuma mi zdechła na
    germańskiej prowincji, szczęściem trafił się chłopina z kablami
    rozruchowymi a w miejscowym "żelaznym" mieli akurat pasującą
    bateryjkę. Jak bym miał mniej szczęścia, germański oprawca-laweciarz
    oskubałby mnie ze 100-150 euro, co daje wypasiony akumulator z dostawą
    do domu i laską podającą drinka ;)

    Pzdr.
    L.