  • 1. Data: 2011-02-21 23:51:12
    Temat: Weryfikacja przebiegu - Fiat Marea. Pomoże ktoś?
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Cześć.

    Czy ktoś z szanownych Grupowiczów jest na tyle wpływowym człowiekiem, że
    mógłby zweryfikować po numerze VIN przebieg, a raczej historię serwisową
    samochodu jak w temacie? Rocznik '99, wersja 1.9 TD, kraj pochodzenia:
    Włochy. Byłem w ASO Viamot w Krakowie i tam mi powiedzieli, że to
    niemożliwe, ale już kiedyś powiedziano mi to samo w ASO Seata, a panu po
    prostu nie chciało się podzielić ze mną tą sekretną wiedzą (sprawdziłem
    gdzie indziej). Jeśli i w tym przypadku ktoś jest w stanie mi pomóc - numer
    prześlę na priv.

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 2. Data: 2011-02-22 00:59:07
    Temat: Re: Weryfikacja przebiegu - Fiat Marea. Pomoże ktoś?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie dowiuesz sie niczego.
    jedyne co uzyskasz to co bylo wymienione na gwarancjiw tym aucie.
    zadnych przebiegow ani nic z tych rtzczy. przerabialem to. nie ma dostewpu
    do takich danych.
    natomiast marea z 99 chyba ma obd2 i sprawdz czy fiat ecu scan ja obsluguje.
    tam dojdziesz przebiegu po odometrze (rprzebieg wyliczony przez ecu) lub po
    czasie pracy airbagu