-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI
Date: Tue, 22 Feb 2011 10:21:47 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 12
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <s...@k...sail-ho.pl>
<ijusfg$504$1@news.onet.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ijvrjt$7ad$1@pippin.nask.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-79-222-130.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1298366628 4308 89.79.222.130 (22 Feb 2011 09:23:48 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Feb 2011 09:23:48 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351942
[ ukryj nagłówki ]On 2011-02-22, Tadeusz <...@s...onet.pl> wrote:
>> Niestety nie wiem jaka jest przewidywana.
>
> a wpadłeś na pomysł żeby zdradzić tajemnicę co to za auto? :)
> myślę, że to by zdecydowanie pomogło ustalić co potrzebujesz :)
Proszę: volvo 850. Ale jakoś wydaje mi się, że potrzebny prąd
rozruchowy to bardziej wynika z silnika, a nie z budy :)
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 22.02.11 10:38 omega_fan
- 22.02.11 10:45 Grejon
- 22.02.11 10:52 Maciek
- 22.02.11 11:10 Krzysiek Kielczewski
- 22.02.11 11:11 Krzysiek Kielczewski
- 22.02.11 11:19 Grejon
- 22.02.11 11:34 Lisciasty
- 22.02.11 11:44 Marek P.
- 22.02.11 12:53 Krzysiek Kielczewski
- 22.02.11 13:11 Agent
- 22.02.11 13:12 ąćęłńóśźż
- 22.02.11 13:14 Agent
- 22.02.11 13:14 ąćęłńóśźż
- 22.02.11 13:17 ąćęłńóśźż
- 22.02.11 13:18 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO