  • 1. Data: 2011-02-22 09:44:43
    Temat: Trasa DC-Krakow
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    Dawno nie jechalem do Krakowa trasa przez Radom, a podobno na wjezdzie od
    autostrady sa koszmarne korki, wiec chyba sie "klasykiem" przejade.
    Zatem mam pytanie, czego sie moge tam zlego (no i dobrego :-) spodziewac? O
    skrzyzowaniu w Tarczynie slyszalem :-) W KRK bede jechal do centrum - jakis
    myk na unikniecie najwiekszych korkow na tej trasie?

    Pzdr

    --
    Axel

  • 2. Data: 2011-02-22 14:31:50
    Temat: Re: Trasa DC-Krakow
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-02-22 09:44, Axel pisze:
> [...]
    > skrzyzowaniu w Tarczynie slyszalem :-) W KRK bede jechal do centrum - jakis
    > myk na unikniecie najwiekszych korkow na tej trasie?

    Chyba niczego specjalnego o ile nie będą blokowali drogi pod Kielcami.
    Po prostu 7/S7 i tyle. Na elementy zaskoczenia przydaje się CB.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 3. Data: 2011-02-22 15:46:26
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > skrzyzowaniu w Tarczynie slyszalem :-) W KRK bede jechal do centrum - jakis
    > myk na unikniecie najwiekszych korkow na tej trasie?
    Zobacz sobie na:

    http://mapa.targeo.pl/gmina%20Krak%C3%B3w%20-%20Mapa
    %20Polski,27,19.98499,50.05317
    Ponadto na wlocie do Krakowa jest przebudowa głównego ronda im. Ofiar
    Katynia o ile mi się nazwy nie pozajączkowały i bardzo się tam korkuje :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2011-02-22 16:10:21
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 15:46:26 +0100, Gabriel'wilk' napisał(a):

> [...]
    > Ponadto na wlocie do Krakowa jest przebudowa głównego ronda im. Ofiar
    > Katynia o ile mi się nazwy nie pozajączkowały i bardzo się tam korkuje :-)

    Toż właśnie on chce uniknac przejazdu przez ROK, i dlatego nie jedzie trasa
    katowicka tylk 7-ka przez Radom

    --
    Mark

  • 5. Data: 2011-02-22 17:00:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 15:46:26 +0100, Gabriel'wilk'
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >Ponadto na wlocie do Krakowa jest przebudowa głównego ronda im. Ofiar
    >Katynia o ile mi się nazwy nie pozajączkowały i bardzo się tam korkuje :-)

    Rondo jest na wlocie od autostrady. Ale można to objechać Balicką.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-02-22 17:07:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 09:44:43 +0100, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    wrote:

    >Zatem mam pytanie, czego sie moge tam zlego (no i dobrego :-) spodziewac? O
    >skrzyzowaniu w Tarczynie slyszalem :-) W KRK bede jechal do centrum - jakis
    >myk na unikniecie najwiekszych korkow na tej trasie?

    Do Radomia masz dwupasmówkę (granatowa Vectra w okolicach Grójca, w
    Radomiu srebrne Bravo). Potem do Skarżyska jedzie się normalnie, jak
    to na krajówce, ostatnio miśki polubiły sobie miejscówkę przed
    obwodnicą Szydłowca. Od Skarżyska do obwodnicy Kielc - masakra, auto
    za autem, wyprzedzanie praktycznie tylko na wzniesieniach. Obwodnica
    Kielc - uważać na złotą Vectrę. Potem do Słomnik luz, na obwodnicy
    Jędrzejowa czarna Vectra. Od Słomnik do Krakowa to spokojna jazda w
    sznurku aut. No i na wlocie do Krakowa zatwardzenie, zwłaszcza z rana.
    Wczoraj 5:30 wyjazd spod odmu, na wlocie do Krakowa byłem o 9:33 ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-02-22 18:22:03
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-02-22 16:10, Mark pisze:
    > Toż właśnie on chce uniknac przejazdu przez ROK, i dlatego nie jedzie trasa
    > katowicka tylk 7-ka przez Radom

    Katowicką to w ogóle lepiej omijać z daleka. Co parę kilometrów zwężenia
    do jednego pasa i ograniczenia 80/60/40. Przebudowują
    wszystko na S8 i można tam bardzo dużo stracić.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 8. Data: 2011-02-22 20:21:38
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "jerzu" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Kielc - uważać na złotą Vectrę. Potem do Słomnik luz, na obwodnicy
    > Jędrzejowa czarna Vectra. Od Słomnik do Krakowa to spokojna jazda w

    No dzieki, wiedzialem, ze na Ciebie mozna liczyc ze szczegolowym opisem :-)
    Wlasciwie to sie zastanawialem, czy nie pisac na priva :-)

    > sznurku aut. No i na wlocie do Krakowa zatwardzenie, zwłaszcza z rana.

    Tam bede jechal wczesnym popoludniem, ale za to w piatek :-(
    Wracam w niedziele z samego rana, wiec spowrotem sie nie spodziewam
    specjalnych utrudnien.

    > Wczoraj 5:30 wyjazd spod odmu, na wlocie do Krakowa byłem o 9:33 ;)

    Rozumiem, ze to dobry czas? :-P

    --
    Axel

  • 9. Data: 2011-02-22 20:25:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 20:21:38 +0100, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
    wrote:

    >Rozumiem, ze to dobry czas? :-P

    Bywały lepsze :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-02-22 20:25:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > Ponadto na wlocie do Krakowa jest przebudowa głównego ronda im. Ofiar
    > Katynia o ile mi się nazwy nie pozajączkowały i bardzo się tam korkuje :-)

    Tylko siódemka tamtędy nie leci.

    --