  • 21. Data: 2011-02-22 11:44:10
    Temat: Re: Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Nie wierzę w takie mity. Ale za to wierzę, że większy będzie droższy
    > - a niekoniecznie będzie potrzebny.

    Twój wybór. Kup taki jaki masz :)
    Idź do sklepu i sprawdzą Ci w katalogach Centry albo Bosha.

  • 22. Data: 2011-02-22 12:53:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-22, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Ile droższy, 80 zł?

    Jak patrzę na różne akumulatory to ceny mają rozpiętość od 300zł do
    ponad 700. Lepiej trochę większy akumulator czy zapas depresatora na
    całą zimę?

    > Pochechłasz go kiedyś na mrozie dłużej i te
    > kilkanaście Ah może uratować Ci dupsko :>

    Nie po to wymieniałem wtryski, żeby musieć męczyć rozrusznik długim
    kręceniem :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 23. Data: 2011-02-22 13:11:10
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnim78uq.a6i.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Jak patrzę na różne akumulatory to ceny mają rozpiętość od 300zł do
    > ponad 700. Lepiej trochę większy akumulator czy zapas depresatora na
    > całą zimę?

    Depresator to nie wszystko. Paliwo możesz mieć ok a i tak w silny mróz
    możesz nie zapalić.

  • 24. Data: 2011-02-22 13:12:32
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Marki "Budget" z Makro Cash (czyli Centra Poznań) taki, jaki się gabarytowo
    zmieści w przewidzianym miejscu aucie (długość, szerokość, wysokość (!!),
    klemy).

    -----

  • 25. Data: 2011-02-22 13:14:09
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnim72sg.a6i.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Nie wierzę w takie mity. Ale za to wierzę, że większy będzie droższy - a
    > niekoniecznie będzie potrzebny.

    Zapłacisz więcej ale też dłużej pojeździsz. Bo jak po paru latach pojemność
    i prąd rozruchowy mu spadnie to ten większy będzie miał jeszcze na tyle mocy
    żeby sprawnie odpalac a ten akurat juz nie bardzo.
    Nowy aku nawet sporo za mały będzie przez pierwszy rok jakoś odpalał ale po
    2-3 latach bedzie do wymiany. MZ przedmówca dobrze pisał że większy nie
    zaszkodzi. Chyba że auto sprzedajesz

  • 26. Data: 2011-02-22 13:14:47
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    W dowolnym "dobrym sklepie motoryzacyjnym" wiszą arkusze producentów aku (jak
    Varta itp.) z wypisanymi modelami.
    Pewnie przez www też się da ;-))

    -----

  • 27. Data: 2011-02-22 13:17:12
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Podejrzewam, że fabryka przewiduje jakieś 65 Ah, a spokojnie wejdzie jakieś
    92 Ah.
    Do laptopa godzina ekstra jak znalazł ;-)

    -----

  • 28. Data: 2011-02-22 13:18:39
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnim72uf.a6i.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Pod maską jest akumulator wsadzony przez poprzedniego właściciela. Nie
    > jest to źródło wiedzy o najwyższej wiarygodności :)
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    To zrób kombinację odpowiedzi i:
    - zobacz co masz pod maską
    - zmierz co max wejdzie
    - zanotuj co inni mają i w jakich silnikach
    - wyciągnij wnioski.
    Podałeś 2.5 TDI i oczekujesz gotowej odpowiedzi jakby tylko silnik w Twoim
    aucie pobierał prąd do rozrusznika i reszta była nieważna. Na zapytanie
    jakie auto olewasz odpowiedź. Wiesz lepiej to po co się pytasz?

  • 29. Data: 2011-02-22 13:19:32
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Droższy i cięższy - to fakt.

    -----

  • 30. Data: 2011-02-22 13:25:19
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 22 Lut, 13:18, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    > aucie pobiera pr d do rozrusznika i reszta by a niewa na. Na zapytanie
    > jakie auto olewasz odpowied . Wiesz lepiej to po co si pytasz?

    Przeca napisał że volvo, cza umieć czytać panie :>

    Pzdr.
    L.