  • 1. Data: 2011-02-21 18:00:25
    Temat: uwaga na Alfy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Policyjne Alfy ponoc juz zakonczyly usuwanie usterek i wyjechaly na
    drogi.

    A potrafia mierzyc predkosc nadjezdzajacych z przeciwka samochodow ..

    J.

  • 2. Data: 2011-02-21 22:38:00
    Temat: Re: uwaga na Alfy
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-21 18:00, J.F. pisze:

    > A potrafia mierzyc predkosc nadjezdzajacych z przeciwka samochodow ..

    O w mordę...
    Na Litwie kilka lat temu dostałem mandat bo mnie stara poczciwa oktawka
    obfociła jadąc z przeciwka, a sprzęt wyglądał już na dobrze
    kilkuletni... no no to mamy postęp w sprzęcie polucyjnym... Tylko
    gratulować...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-02-21 23:37:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 21 Feb 2011 18:00:25 +0100, J.F. napisał(a):

    > A potrafia mierzyc predkosc nadjezdzajacych z przeciwka samochodow ..

    A potrafią nei wpadac do rowu?

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2011-02-21 23:41:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 23:37:08 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >A potrafią nei wpadac do rowu?

    Miejmy nadzieje ze nie, ale moze trzeba pomoc :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-02-24 06:50:55
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > A potrafią nei wpadac do rowu?

    jest szansa ze tak :) Alfy pewnie prowadzą się lepiej (łatwiej) niż np.
    Megane sport i jest szansa że mają napęd na 4 buty.

    Poza tym one nie muszą tak dużo ganiać z saskoczenia. Będą strzelały z
    przeciwka i nie muszą jechać jakoś bardzo szybko. Może chłopaki dadzą radę
    ogarnąć włoskie bestie ;-) o ile będą sprawne...

    --
    Pozdr
    Scyzoryk