-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Akumulator? Padł czy coś jeszcze?
Date: Thu, 23 Jan 2014 16:21:21 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 34
Message-ID: <lbrfi1$b0o$1@dont-email.me>
References: <52e0eb57$0$2136$65785112@news.neostrada.pl> <lbr7pl$1kt$11@
dont-email.me> <lbr8m6$1kt$15@dont-email.me>
<lbr932$fvt$...@n...news.atman .pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 23 Jan 2014 16:21:21 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a";
logging-data="11288";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/VQadOOXCS5P5m+1Z7e4vn"
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
Cancel-Lock: sha1:TNCL5XLEpGxpGwzVJcdTPPl5e7c=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520684
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 23 Jan 2014 14:30:58 +0000, AZ wrote:
> No teraz to sobie zarty robisz, w pierwszym poscie bylo napisane o
> odpalaniu po 2-3 tygodniach z kabli. Czyli swiadczy (prawdopodobnie)
> juz o slabym akumulatorze wiec nalezaloby poszukac powodow tej slabosci.
W pierwszym poście było napisane, że autor po dwóch tygodniach nie mógł
uruchomić samochodu. Po czym wytargał akumulator z samochodu i podłączył
go kablami do innego auta, którego silnik również nie zapalił. Tyle
informacji z tego postu.
No i teraz powiedz mi, z czego wnioskujesz problem z ładowaniem? Hę?
Akumulator mógł umrzeć śmiercią naturalną, szczególnie jak był już
wiekowy. Mógł się także rozładować, bo autor zostawił włączone radio albo
światła. Powodów może być wiele, z czego spora cześć nie musi być nawet
związana z ładowaniem.
> A tymbardziej nalezaloby to sprawdzic kupujac nowy akumulator raz, zeby
> go szybko nie zajechac a dwa, ze czesto dostajesz gwarancje po
> sprawdzeniu ladowania i zawsze mozesz sie pospierac ze 13,2V Ci
> wystarcza bo raz na dwa tygodnie odpalasz samochod na 10 godzin.
Zgadzam się, że ładowanie warto sprawdzić. Przy czym rada na poziomie
"jeśli nie masz 13.9V na klemach to masz problem", jest delikatnie mówiąc
błędna.
Po pierwsze należało by zapytać, w jakich warunkach. Jeśli pomiar jest
robiony przy silniku pracującym na luzie, to nie ma problemu - może sobie
być nawet dużo mniej. Alternatory tak mają, że przy niskich obrotach
wydatek energetyczny jest mniejszy. Trzeba przegazować silnik i wtedy
mierzyć. Rozumiesz do czego zmierzam? <13.9V to nie koniecznie problem z
ładowaniem, a to zasugerowałeś autorowi.
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.14 17:34 J.F
- 23.01.14 17:39 J.F
- 23.01.14 17:43 Tomasz Stiller
- 23.01.14 18:28 Jacek
- 23.01.14 18:49 AZ
- 23.01.14 18:58 k...@g...com
- 23.01.14 19:00 k...@g...com
- 23.01.14 20:02 pasatona
- 23.01.14 20:07 AZ
- 23.01.14 20:22 k...@g...com
- 23.01.14 20:22 Tomasz Gorbaczuk
- 23.01.14 20:39 pasatona
- 23.01.14 20:56 Jacek
- 23.01.14 21:11 Tomasz Stiller
- 23.01.14 21:17 Tomasz Stiller
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie