-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Akumulator? Padł czy coś jeszcze?
Date: Thu, 23 Jan 2014 16:21:21 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 34
Message-ID: <lbrfi1$b0o$1@dont-email.me>
References: <52e0eb57$0$2136$65785112@news.neostrada.pl> <lbr7pl$1kt$11@
dont-email.me> <lbr8m6$1kt$15@dont-email.me>
<lbr932$fvt$...@n...news.atman .pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 23 Jan 2014 16:21:21 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a";
logging-data="11288";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/VQadOOXCS5P5m+1Z7e4vn"
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
Cancel-Lock: sha1:TNCL5XLEpGxpGwzVJcdTPPl5e7c=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520684
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 23 Jan 2014 14:30:58 +0000, AZ wrote:
> No teraz to sobie zarty robisz, w pierwszym poscie bylo napisane o
> odpalaniu po 2-3 tygodniach z kabli. Czyli swiadczy (prawdopodobnie)
> juz o slabym akumulatorze wiec nalezaloby poszukac powodow tej slabosci.
W pierwszym poście było napisane, że autor po dwóch tygodniach nie mógł
uruchomić samochodu. Po czym wytargał akumulator z samochodu i podłączył
go kablami do innego auta, którego silnik również nie zapalił. Tyle
informacji z tego postu.
No i teraz powiedz mi, z czego wnioskujesz problem z ładowaniem? Hę?
Akumulator mógł umrzeć śmiercią naturalną, szczególnie jak był już
wiekowy. Mógł się także rozładować, bo autor zostawił włączone radio albo
światła. Powodów może być wiele, z czego spora cześć nie musi być nawet
związana z ładowaniem.
> A tymbardziej nalezaloby to sprawdzic kupujac nowy akumulator raz, zeby
> go szybko nie zajechac a dwa, ze czesto dostajesz gwarancje po
> sprawdzeniu ladowania i zawsze mozesz sie pospierac ze 13,2V Ci
> wystarcza bo raz na dwa tygodnie odpalasz samochod na 10 godzin.
Zgadzam się, że ładowanie warto sprawdzić. Przy czym rada na poziomie
"jeśli nie masz 13.9V na klemach to masz problem", jest delikatnie mówiąc
błędna.
Po pierwsze należało by zapytać, w jakich warunkach. Jeśli pomiar jest
robiony przy silniku pracującym na luzie, to nie ma problemu - może sobie
być nawet dużo mniej. Alternatory tak mają, że przy niskich obrotach
wydatek energetyczny jest mniejszy. Trzeba przegazować silnik i wtedy
mierzyć. Rozumiesz do czego zmierzam? <13.9V to nie koniecznie problem z
ładowaniem, a to zasugerowałeś autorowi.
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.14 17:34 J.F
- 23.01.14 17:39 J.F
- 23.01.14 17:43 Tomasz Stiller
- 23.01.14 18:28 Jacek
- 23.01.14 18:49 AZ
- 23.01.14 18:58 k...@g...com
- 23.01.14 19:00 k...@g...com
- 23.01.14 20:02 pasatona
- 23.01.14 20:07 AZ
- 23.01.14 20:22 k...@g...com
- 23.01.14 20:22 Tomasz Gorbaczuk
- 23.01.14 20:39 pasatona
- 23.01.14 20:56 Jacek
- 23.01.14 21:11 Tomasz Stiller
- 23.01.14 21:17 Tomasz Stiller
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=