    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akumulator
    Date: Mon, 5 Mar 2018 12:40:18 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Akumulator byl rozladowany - ladowal sie cala dobe i nie doszedl do 14.4V.
    > No chyba, ze ta ladowarka z biedronki nie ma 3.8A.

    Tymi automatami to ładuje dłużej. Jeśli to ta sama łądowarka co
    lidlowska to masz tam jeszcze ładowanie na mrozie (śnieżynka) czego
    używa się do szybszego ładowania (wyższymi impulsami). No i ładowany nie
    jest stałym prądem tylko szpilkami więc pewnie po uśrednieniu będzie
    mniejszy prąd.

    One długo ładują ale robią to naprawde dobrze. Taka ładowareczka
    odratowała mi boscha s5 zamordowanego zwykłym prostownikiem.