  • Data: 2018-03-05 20:32:03
    Temat: Re: Akumulator
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 5 Mar 2018 20:15:38 +0100, sirapacz napisał(a):

    > akurat radio masz pod stałe +12 i przekaźnik go nigdy nie odcina (bo
    > pamięć ustawień).

    Akurat w moim aucie ustawienia radia się nie kasują, nawet jak nie ma
    akumulatora (i to długo).
    Podłączenie do stałego +12V ma, bo mogę radio włączyć również bez kluczyka
    (przez pół godziny po zatrzymaniu samochodu, albo ostatnim otwarciu drzwi).

    Tu zresztą chyba radio i tak by nie dało rady.
    Akumulator mi się wypompował w jakieś 3h, czyli pobór prądu musiał być
    konkretny.

    Nie wiem jaką pojemność ma akumulator, ale w te wszystkie mrozy odpala bez
    problemu.