  • Data: 2018-03-05 18:17:43
    Temat: Re: Akumulator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup

    >na postawie tego co pokazuje ci wskaźnik naładowania (podczas
    >ładowania) widzisz mniej więcej jaką ma rezystancję akumulator i jak
    >dobrze się ładuje. Jak podczas ładowania długo widzisz ikonę pustego
    >akumulatora i

    Niestety, ja mam z poprzedniej edycji, bez wyswietlacza :-)

    >po długim czasie dopiero pojawi się kreseczka 1 z 4 to możesz
    >przyjąć, że masz bardzo dobry aku.

    Albo duze samorozladowanie :-)

    >Zwykły nie kontroluje ci napięcia - dopóki pusty to napięcie siada z
    >powoidu dużego prądu. Jak kończy ładowanie i prąd jest mały to
    >napięcie szczytowe jest za duże i zamęcza akumulator (m.in. gazuje
    >go).

    No ale gazowanie przez krotki czas nie meczy az tak bardzo i nie
    uszkadza,
    a przez dlugi czas ... jak masa splynie, to jej ladowarka nie
    przywroci.

    >Te maluszki automatyczne (do których byłem mocno anty dopóki sam nie
    >spróbowałem) pilnują prądu i napięcia i wyłączą się, gdy akumulator
    >będzie naładowany.

    Mnie sie tylko ten prad nie podoba, Cala doba ladowania.
    A jakby bylo 8A, to tylko pol doby.

    A modelu 8A nie robia :-(

    J.