eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumualtor do wkrętarki - 20V - co w środkuRe: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
  • X-Received: by 2002:a05:622a:199f:: with SMTP id u31mr3843077qtc.141.1631207032978;
    Thu, 09 Sep 2021 10:03:52 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:622a:199f:: with SMTP id u31mr3843077qtc.141.1631207032978;
    Thu, 09 Sep 2021 10:03:52 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!postnew
    s.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 9 Sep 2021 10:03:52 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <613a32f8$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=31.0.21.105;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 31.0.21.105
    References: <sh07e3$o49$1@dont-email.me>
    <4...@h...invalid>
    <sh50tl$v10$2@dont-email.me>
    <4...@h...invalid>
    <10ohdq99qd7ir$.182p4knxjxrhx$.dlg@40tude.net>
    <sh83k5$hqr$1@dont-email.me> <2...@4...net>
    <sh896e$s4u$1@dont-email.me>
    <6139e53b$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <shcotv$cm2$1@dont-email.me> <613a32f8$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 09 Sep 2021 17:03:53 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767006
    [ ukryj nagłówki ]

    czwartek, 9 września 2021 o 18:14:50 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Mowa była o latarce, której rzekomo nie da się naładować korbką.
    > W Stanach prepersi kupują radia na korbkę.
    > Gdy na wakacjach używałem Toughbooka w samochodzie (oryginalny zasilacz "podróżny":
    wtyk zapalniczki 12V -> notek) to się bardzo
    > ździwiłem jak szybko siadał aku auta (a był około 100Ah).
    > Było jakieś niezbyt oszczędne Pentium, ale grafika i ekran też swoje musiały brać.
    Akumulator samochodowy rozruchowy ma z pojemności mała rezystancję wewnętrzna. I to,
    rezystancja wewnętrzna, jest jego głównym parametrem. Na rozruch ubywa tak mało z
    pojemności że gdyby nie rezystancja wewnętrzna to do odpalenia ciężarówki wystarczył
    by akumulator 10AH. Akumulator co ma na obudowie napisane 100Ah jak jest ładowany w
    sprawnym samochodzie to ma ze 40Ah. Tyle ma pod warunkiem że jest sztuka nówka
    niesmigana w stu procentach sprawna. Co ciekawe dla niedouczonych to pod koniec życia
    akumulatora co ma na obudowie napisane 100Ah może być tych amperogodzin dziesięć albo
    i mniej. I sprawny silnik przy tak zużytym akumulatorze odpali. Do magazynowania
    energii w celu późniejszego wykorzystania z jak największą sprawnością są akumulatory
    trakcyjne albo stacjonarne a nie rozruchowe. W akumulatorze rozruchowym sprawność
    energetyczna i elektryczna nie mają żadnego znaczenia. Rozruchowy mam mieć mała
    rezystancję wewnętrzna i mały prąd upływu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: