  • Data: 2021-09-10 16:24:29
    Temat: Re: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Sep 2021 15:52:31 +0200, PeJot wrote:

    > .
    cirka jebalt 20 Watow. Kolarz może dostarczyć w okolicach 150W przez kilka minut a
    potem nadaje się do uśpienia. Na dwieście watów przez kilka minut człowiek ma za małe
    płuca. Tak wiem jacyś kretyni napisali że jakiś mistrz galaktyki w rowerowaniu 600
    watów mocy potrafił dostarczyć. Ale jest w tym tyle prawdy co w płatkach owsianych
    czy jakiś tam śniadaniowych że mają bardzo dużo żelaza. Mają mało ale się kiedyś
    pomylili i na opakowaniu wydrukowali że mają dużo i już tak zostało. Chociaż kto wie.
    Jak pedałował i oddychal czystym tlenem to może i możliwe te 600W. Sprawność
    energetyczna mięśni to ze 20%. To żeby dał 600W musiałby na ciepło w nogach wytracic
    3kW. Ugotował by komórki bo bez chłodzenia białko by się ścięło.

    > No jasne, same cyborgi - amatory:
    >
    > https://xouted.com/2017/07/jak-mocny-jest-mocny-amat
    or/

    Tylko ze w tle jest tam ta Kazura,

    "Z punktu widzenia pobieżnej analizy warto zauważyć, że ze względu na
    charakter trasy i odcinki bez pedałowania średnia moc uzyskiwana przez
    zawodników nie jest porażająca, "

    "Z kolei na trasie Mistrzostw Polski na Kazurze musicie się
    przygotować do wykonywania powtarzalnych (ponad dwadzieścia razy),
    kilkunasto-kilkudziesięcio sekundowych wysiłków na poziomie 8,5W/kg i
    więcej."

    Czyli woda na Zenka mlyn - wysilki duze, ale krotkie.
    No chyba, ze jednak popatrzec na te srednia moc - a tam 200-300W.

    Czy inny przyklad
    https://xouted.com/2021/05/inpeak-trainer-jak-sie-tr
    enuje-z-planem-ukladanym-przez-ai/

    a tam na wykresie - 200W przez 5h.