  • 1. Data: 2014-04-04 14:09:15
    Temat: Aktualizacja..
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Mimo pewnych oporów postanowiłem dzisiaj zaktualizować swojego Andka w
    telefonie Acer. Pierwsza aktualizacja którą zrobiłem na tym telefonie
    była z wersji 4.1 do 4.2.2.i przyniesła m.in całkowite spolszczenie
    systemu. Ważyła lekko ponad 8 MB. Widząc że dzisiejsza waży prawie 90 MB
    spodziewałem się aktualizacji co najmniej do KitKata. Jak na koniec
    końców się okazało pozostała na telefonie ta sama wersja 4.2.2 i
    absolutnie nic nie widać żeby było zaktualizowane. O co tu chodzi z
    takimi aktualizacjami? Na innym telefonie - Alcatelu było chociaż po
    aktualizacji (też okolo 8 MB) więcej tapet i motywów, a na Acerze jedyna
    zauważalna zmiana to to że dioda powiadomień dla nieodebranych rozmów i
    wiadomości świeci w takim samym kolorze - zielonym. Wcześniej dla rozmów
    był to kolor niebieski. I w związku z tym miałbym pytanie: czy jest w
    systemie Android opcja ustawiania koloru diody powiadomień dla
    nieodebranych rozmów?

  • 2. Data: 2014-04-04 14:11:49
    Temat: Re: Aktualizacja..
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > niebieski. I w związku z tym miałbym pytanie: czy jest w systemie Android
    > opcja ustawiania koloru diody powiadomień dla nieodebranych rozmów?

    Aktualizacja ręczna czy OTA ??

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-04-04 14:21:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-04 14:11, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Aktualizacja ręczna czy OTA ??

    Oj, nie potrafię powiedzieć, po prostu na belce powiadomień pokazał się
    komunikat że dla mojej wersji systemu Android jest dostępna
    aktualizacja, był także jakiś "numer kompilacji". Kliknąłem na
    "aktualizuj teraz", jeszcze pytanie czy chcę aktualizować poprzez 3g czy
    poprzez wi-fi i zalecenie skorzystania z wi-fi, a także ostrzeżenie żeby
    przed aktualizacją naładować baterię. Kliknąłem na "aktualizuj", no i
    poszło...

  • 4. Data: 2014-04-04 14:42:12
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > zalecenie skorzystania z wi-fi, a także ostrzeżenie żeby przed
    > aktualizacją naładować baterię. Kliknąłem na "aktualizuj", no i poszło...

    Czyli OTA, aktuyalizację zależą od tego czy są to poprawki czy faktycznie
    coś nowego, bo czasami wystarczy wgranie paczki poprawek np. 8 MB ale
    czasami wgrywa caly rom od zera i wtedy masz już 90 MB. To i tak mało bo
    Samsungowa ostatnia paczka do S3 miała coś ok 350 MB. Trzeba by zobaczyć
    change loga co zostało zmienione.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-04-04 20:01:21
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-04 14:42, Chris pisze:
> [...]
    > To i tak mało bo Samsungowa ostatnia paczka do S3 miała coś ok 350
    > MB. Trzeba by zobaczyć change loga co zostało zmienione.

    No ale jaki sens maja takie aktualizacje? No tak, u Ciebie lepsza
    wydajność baterii, ale u mnie to tylko sknocone wyświetlanie diody
    powiadomień.

  • 6. Data: 2014-04-05 03:30:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 533ef36c$0$2159$6...@n...neostrada.pl

    > No ale jaki sens maja takie aktualizacje? No tak, u Ciebie lepsza wydajność
    baterii, ale u mnie to tylko sknocone wyświetlanie
    > diody powiadomień.

    A jaki sens ma aktualizacja aplikacji? Bywa,
    że któraś aplikacja jest aktualizowana co kilka
    dni. Mając ich paręset -- zbiera się tego całe
    mrowie w ciągu paru miesięcy. :) Tylko nieliczne
    aplikacje nie są modyfikowane od paru lat.

    Aktualizacje to różne poprawki. Ktoś wpadnie
    na jakiś pomysł, ktoś znajdzie jakiś błąd...
    Zmienia się moda. :)

    System operacyjny to też program.

    Na dobrą sprawę zazwyczaj nie warto niczego
    aktualizować dopóki nie ma widocznych powodów.
    Teraz korzystam z OE pod WXP i wcale nie tęsknię
    do ,,poprawy sytuacji''. Nowsze oprogramowanie
    zazwyczaj jest jakoś lepsze od starszego, ale
    nierzadko są to drobne różnice.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-04-07 09:18:30
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > Teraz korzystam z OE pod WXP i wcale nie tęsknię
    > do ,,poprawy sytuacji''. Nowsze oprogramowanie
    > zazwyczaj jest jakoś lepsze od starszego, ale
    > nierzadko są to drobne różnice.

    Powiem więcej , ja pragnę OE ale pod W7 i W8 nie działa :(

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-04-07 14:31:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lhtjg7$mdg$...@n...news.atman.pl

    > Powiem więcej , ja pragnę OE ale pod W7 i W8 nie działa :(

    Odpal z ,,wirtualnej maszyny''. Ja tak uruchamiam nawet
    na atomowym netbooku, gdzie mam W7Starter i 1 GB RAMek.

    -=-

    Dla W7S 1 GB RAMek to tyle, co nic, natomiast
    dla Androida 4.x to sporo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-04-07 19:14:17
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > Teraz korzystam z OE pod WXP i wcale nie tęsknię
    > do ,,poprawy sytuacji''. Nowsze oprogramowanie
    > zazwyczaj jest jakoś lepsze od starszego, ale

    Lepszy wygląd, usprawnienie działania itd., Tu w tym wypadku pobieram
    olbrzymi pakiet danych które nie wiadomo czemu ma służyć, oj sorry,
    zauważyłem lepsze działanie systemowej klawiatury, wcześniej się lekko
    przycinała, tak że zamieniłem ją na "Multiling" ze sklepu Play, teraz po
    tej aktualizacji wróciłem do systemowej. Ale to jest jedyne zauważalne
    usprawnienie.

    No, ja zaktualizowałem bo byłem prawie pewny że będzie to aktualizacja
    do wersji 4.4 Andka (KitKat), albo co najmniej będzie usprawnione
    łapanie fixa przez GPS, jak sie okazało nic z tych rzeczy, na
    aktualizacji ponioslem tylko szkody.

  • 10. Data: 2014-04-07 19:14:36
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-07 09:18, Chris pisze:

    > Powiem więcej , ja pragnę OE ale pod W7 i W8 nie działa :(

    Nie lepiej zainstalować Thunderbirda?