  • 1. Data: 2014-04-03 18:05:01
    Temat: bledna identyfikacja polaczenie z USA
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Dzowniono do mnie z Chicago w USA i numer wyświetlił się w formie:
    +77331xxxxx
    Nie dzwoniono od Ruskich, ani przez żadnego VOIP i numer w Chicago się
    zgadza, tylko dlaczego ucięło "1" z przodu?

  • 2. Data: 2014-04-03 18:31:59
    Temat: Re: bledna identyfikacja polaczenie z USA
    Od: K <...@...c>

    W dniu 03-04-2014 18:05, tixe pisze:
    > Dzowniono do mnie z Chicago w USA i numer wyświetlił się w formie:
    > +77331xxxxx
    > Nie dzwoniono od Ruskich, ani przez żadnego VOIP i numer w Chicago się
    > zgadza, tylko dlaczego ucięło "1" z przodu?

    jesli to play, to oni lubia kombinowac z polaczeniami zagranicznymi do
    polski, z polski i w roamingu.

  • 3. Data: 2014-04-03 19:02:50
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > jesli to play, to oni lubia kombinowac z polaczeniami zagranicznymi do
    > polski, z polski i w roamingu.

    Orange, gdzie to zgłosić? Próba oddzwonienia kończy się błędem oczywiście
    ;) nijak nie idzie to Chicago przez ruską siódemkę.