    Date: Fri, 04 Apr 2014 14:21:20 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Aktualizacja..

    W dniu 2014-04-04 14:11, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Aktualizacja ręczna czy OTA ??

    Oj, nie potrafię powiedzieć, po prostu na belce powiadomień pokazał się
    komunikat że dla mojej wersji systemu Android jest dostępna
    aktualizacja, był także jakiś "numer kompilacji". Kliknąłem na
    "aktualizuj teraz", jeszcze pytanie czy chcę aktualizować poprzez 3g czy
    poprzez wi-fi i zalecenie skorzystania z wi-fi, a także ostrzeżenie żeby
    przed aktualizacją naładować baterię. Kliknąłem na "aktualizuj", no i
    poszło...