    Date: Mon, 07 Apr 2014 19:14:17 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Aktualizacja..

    > "Trybun" 533ef36c$0$2159$6...@n...neostrada.pl

    > A jaki sens ma aktualizacja aplikacji? Bywa,
    > że któraś aplikacja jest aktualizowana co kilka
    > dni. Mając ich paręset -- zbiera się tego całe
    > mrowie w ciągu paru miesięcy. :) Tylko nieliczne
    > aplikacje nie są modyfikowane od paru lat.
    >
    > Aktualizacje to różne poprawki. Ktoś wpadnie
    > na jakiś pomysł, ktoś znajdzie jakiś błąd...
    > Zmienia się moda. :)
    >
    > System operacyjny to też program.
    >
    > Na dobrą sprawę zazwyczaj nie warto niczego
    > aktualizować dopóki nie ma widocznych powodów.
    > Teraz korzystam z OE pod WXP i wcale nie tęsknię
> [...]

    Lepszy wygląd, usprawnienie działania itd., Tu w tym wypadku pobieram
    olbrzymi pakiet danych które nie wiadomo czemu ma służyć, oj sorry,
    zauważyłem lepsze działanie systemowej klawiatury, wcześniej się lekko
    przycinała, tak że zamieniłem ją na "Multiling" ze sklepu Play, teraz po
    tej aktualizacji wróciłem do systemowej. Ale to jest jedyne zauważalne
    usprawnienie.

    No, ja zaktualizowałem bo byłem prawie pewny że będzie to aktualizacja
    do wersji 4.4 Andka (KitKat), albo co najmniej będzie usprawnione
    łapanie fixa przez GPS, jak sie okazało nic z tych rzeczy, na
    aktualizacji ponioslem tylko szkody.